Strona 1 z 107

WLtoys - V977

: 18 paź 2014, o 12:59
autor: Wiktor
ZANIM PRZECZYTASZ CAŁY TEN WĄTEK
ZERKNIJ W PONIŻSZY POST


KLICK --> TUTAJ

ZNAJDUJE SIĘ W NIM PODSUMOWANIE WSZYSTKICH NASZYCH DOTYCHCZASOWYCH ROZWIĄZAŃ ZWIĄZANYCH Z V977

POZDRAWIAM,
MIRUUU

-----------------------------------------------------------------------------------------------



Cześć
mógłbyś napisać co konkretnie dostał v977 na ogon?

Re: Witajcie!

: 18 paź 2014, o 22:09
autor: subframe
Wiktor pisze:Cześć
mógłbyś napisać co konkretnie dostał v977 na ogon?


Dokładnie to dostał większe, dłuższe śmigiełko (uwaga nie pasuje na stockowy silniczek)
http://www.banggood.com/WLtoys-V966-V97 ... 36841.html

i odpowiednio większy silniczek.
http://www.banggood.com/SUT-Tail-Powerf ... 39172.html

Niestety dzisiaj nie latałem v977, więc nie wiem jak to działa. W domu wydawalo mi się że lepiej trzyma.
Poza tym widzialem na tym filmiku

jak gościu ma chyba ten właśnie zestaw zamonotwany (czarne dłuższe śmigiełko)
pozdrawiam

Re: Witajcie!

: 22 paź 2014, o 18:58
autor: przemek
subframe pisze:
Wiktor pisze:Cześć
mógłbyś napisać co konkretnie dostał v977 na ogon?


Dokładnie to dostał większe, dłuższe śmigiełko (uwaga nie pasuje na stockowy silniczek)
http://www.banggood.com/WLtoys-V966-V97 ... 36841.html

i odpowiednio większy silniczek.
http://www.banggood.com/SUT-Tail-Powerf ... 39172.html

Niestety dzisiaj nie latałem v977, więc nie wiem jak to działa. W domu wydawalo mi się że lepiej trzyma.
Poza tym widzialem na tym filmiku

jak gościu ma chyba ten właśnie zestaw zamonotwany (czarne dłuższe śmigiełko)
pozdrawiam


Można jeszcze dodać, że identyczne śmigiełka montowane są w Waspie Nano w razie, gdyby ktoś natrafił na out of stock tych z Walkery. Tak jak napisał Subframe, śmigiełko nie pasuje na stockowy silniczek V977, ma za duży otwór względem średnicy wału. Ja w otwór śmigiełka włożyłem małego termokurcza po czym wcisnąłem na wał (całkiem ciasno wchodziło więc spoko), a w między czasie zamówiłem silniczek od Waspa bo myślałem że jest większy. Okazuje się, że jest identyczny, więc pasuje w koszyk bez przeróbek, a ma tylko nieco grubszy wał, dzięki czemu śmigiełko idealnie pasuje bez żadnych kombinacji.
Subframe, czy ten większy silniczek ma taką samą średnicę, a jest dłuższy?

Re: V977 upgrade, cześci

: 22 paź 2014, o 21:36
autor: subframe
Tak ten silniczek ma tą samą średnicę i jest ciut dłuższy. Pasuje do v977 bez problemu.

Re: V977 upgrade, cześci

: 25 paź 2014, o 14:40
autor: Wiktor
przemek a jesteś pewnien że idento śmigło jest w waspie? Bo waspowe mają 40mm a te z linkuwedług opisu 48mm

Re: V977 upgrade, cześci

: 26 paź 2014, o 20:51
autor: subframe
Ostatnio polatałem trochę na tym nowym silniczku ogonowym i nowym śmigiełku.
Jest duużo lepiej.
Niestety podczas lotów dość mocno zawiewało, więc rzucało mi helikiem we wszystkich kierunkach ale czuło się że ogon jest stabilny.
Pętelki i fikołki wychodziły w przyzwoicie, to jest nie kończył ich obrócony o 270 stopni, tylko o 45 :)
Na pewno jest to kwestia jeszcze regulacji ustawień i wiatru. Muszę też wymienić zębatkę główną bo zaczeła sie zsuwać z wału, a to wiadomo ma duży wpływ na kąty :)

Re: V977 upgrade, cześci

: 27 paź 2014, o 00:36
autor: przemek
Wiktor pisze:przemek a jesteś pewnien że idento śmigło jest w waspie? Bo waspowe mają 40mm a te z linkuwedług opisu 48mm


Powiem szczerze, ze mnie zaskoczyles. Kiedys przegladalem cale bg w poszukiwaniu smigielek i jedyne jakie znalazlem to wlasnie te do waspa i walkery. Po tym jak przeczytalem posta subframe'a i otworzylem zalaczony link stwierdzilem ze to te same smigielka, ale tylko po wygladzie.. Zmierzylem teraz swoje i rzeczywiscie ma 40mm, jesli wiec Bg nie pomylilo sie w opisie, to cza kupowac ;) Subframe, czy moglbys zmierzyc dlugosc tych smigielek, czy naprawde maja te 48mm? Jesli tak, to wychodzi mi, ze beda prawie na rowno ze statecznikiem pionowym, czyli trzeba bedzie przynajmniej startowac z zupelnie plaskiego.

Btw Wiktor, rozumiem ze zakupiles tego helika?

Re: V977 upgrade, cześci

: 28 paź 2014, o 19:20
autor: Carlos
Mam to śmigiełko i mogę potwierdzić, że ma 48mm.

Re: V977 upgrade, cześci

: 4 lis 2014, o 21:07
autor: SLAWEKS
Witam czy jest jakiś sklep w PL z częściami do v977 ??? Już urwałem kulkę w swashplate i przełożyłem na tą bardziej dłuższą a boję się ze jak zamówię w banggood to prędzej rozwalę go totalnie niż przyjdzie

Re: V977 upgrade, cześci

: 5 lis 2014, o 08:15
autor: Artu
Chyba "za wcześnie" na części w sklepach PL do tego modelu. Zawsze warto przy zakupie wziąć od razu "magazyn części zamiennych" :grin2:

Re: V977 upgrade, cześci

: 5 lis 2014, o 22:59
autor: SLAWEKS
pytanie co to jest hover debuging?? oglądałem na YT filmik ale w jakims języku i nie zrozumiałem wiec o co dokładnie chodzi??

Re: V977 upgrade, cześci

: 6 lis 2014, o 00:40
autor: Bartekgazior
Sam przymierzam się do kupna mikrusa, zastanawiam się między V977 i HCP100S (ale trzeba jeszcze poczekać). Z tego co zrozumiałem z opisów i filmów na YT, ten tryb "hover debuging" ma zwiększać stabilność modelu w zawisie, aby ułatwić latanie początkującym. Wówczas działa 6-osiowe żyro? Nie jest to stabilizacja jak Helicommand, ale niby jest łatwiej.

Re: V977 upgrade, cześci

: 6 lis 2014, o 16:47
autor: SLAWEKS
Stabilny to on jest:) nawet bardziej niż v911 jak na razie nie będę nic przestawiał według mnie to warto go kupic ale od razu pakiet części tez

Re: V977 upgrade, cześci

: 7 lis 2014, o 20:18
autor: przemek
Hover debugging to nic innego, jak kalibracja żyroskopu 6G podczas zawisu. "Uczymy" w ten sposób nowego punktu zero, w którym heli zaczyna dłuższą chwilę wisieć sam bez dotykania prawego drążka.
Robi się to mniej więcej tak:
1. Radio ustawiamy na tryb 6G (prawym guzikiem kółeczka obok wyświetlacza, czerwona dioda świeci się światłem ciągłym),
2. Rozkręcamy wirnik, ale nie unosimy heli, 3 x szybko wciskamy guzik hover debugging (dolny kółeczka), helikopterek na wyświetlaczu zaczyna mrugać,
3. Unosimy helika (ale ostrożnie bo z reguły w tym trybie dość mocno ściąga w którąś stronę),
4. Jeśli mamy dużo miejsca to trymerami podczas lotu zakładamy kontrę w przeciwną stronę ściągania; jeśli miejsca nie ma za dużo, lądujemy jak tylko sprawdzimy w którą stronę ściąga (ale wirnik cały czas się kręci, gazu się ściągamy do zera, trymujemy, ponownie w górę i tak kilka razy, aż heli będzie wisiał praktycznie sam,
5. Lądujemy, gaz na zero, po czym raz wciskamy guzik hover debugging, helikopterek przestaje mrugać
6. Rozłączamy pakiet, wyłączamy radio.

Po ponownym włączeniu i uruchomieniu heli powinien wisieć już sam. Tak przynajmniej jest u mnie i heli raz zaprogramowany tą metodą do dzisiaj robi stabilne i zupełnie neutralne zawisy. Z tym, że ja praktycznie nie używam trybu 6G, nie do tego ten heli jest stworzony :D
Niestety wiele ludzi na RCG ma problem z zapisaniem ustawień. Sama kalibracja przebiega bez problemu, ale po końcowym zatwierdzeniu ustawień (wciśnięciem dolnego guzika) helika ponownie ściąga. I jest to problem nierozwiązany, być może jakiś błąd w sofcie, być może wynik częstych kretów.
W każdym razie i na całe szczęście tryb 3D u wszystkich działa znakomicie i to jest najważniejsze :)

Re: V977 upgrade, cześci

: 7 lis 2014, o 23:56
autor: SLAWEKS
Dzieki za odpowiedź którą zrozumiałem :) Jutro może jak znajde czas pobawię się z tymi ustawieniami chociaż on dosyć równo wisi mam pytanie do posiadaczy tego helika Co najczęściej pada w nim ?? u mnie dopiero wymieniłem "a 2 dni mam go " trybo główne a zęby się nie posypały jak w kds-ie tylko przy wale wyrobiło a póżniej pękło oraz swashplate jedna kuleczka się urwała ale ją zamieniłem na tą dłuższą a latam w domu w pokoju 4 na 4 tzn bardziej wisze

Re: V977 upgrade, cześci

: 21 lis 2014, o 14:47
autor: przemek
Doszedł i do mnie upgrade ogona podesłany przez Subframe'a.
Śmigiełko jest stosunkowo miękkie w porównaniu do wszystkich, które miałem dotąd, po włożeniu na silnik i uruchomieniu dość wyraźnie się odgina od oporu powietrza i wiejąc sobie w twarz ;) silnikiem SUT i tym nowym śmigiełkiem nie odczuwałem różnicy w stosunku do silnika stockowego ze śmigiełkiem Waspa. Postanowiłem to sprawdzić nieco dokładniej.
Przyrząd pomiarowy ;) :

Obrazek

Silnik włożyłem w koszyczek, wagę wytarowałem i tak: nowe czarne śmigiełko wydusiło 29,5 g, waspowe 24,3 g, stockowe na stockowym silniku 20,1 g.
Wychodzi na to że jednak warto zainwestować :) W pokoju zrobiłem tylko zawis, ogon sprawia wrażenie mocniejszego, przy szarpaniu gazem stoi niemal bez ruchu, silnik SUT pracuje cichutko, czyli chyba ze sporym zapasem obrotów więc zapowiada się naprawdę dobrze. Może jutro uda się zrobić jakiś normalny lot.
I jest tak jak przypuszczałem, śmigło prawie sięga podłoża i bez przeróbki statecznika pionowego ciężko byłoby już włożyć jakieś większe.

Obrazek

Re: V977 upgrade, cześci

: 21 lis 2014, o 22:42
autor: subframe
Ja już trochę polatałem i czuć różnicę. Jest dużo lepiej, o problemach z ogonem zapomnialem. Czasem jeszcze coś tam zarzuci ale nie wyobrażam sobie wrócić do śmigiełka i silnika stockowego.
Niestety w moim v977 doszło do zwarcia na płytce i się sfajczyła. :masakra: Teraz czekam na dostawę z BG. Przyczyną zwarcia były odsłonięte przy wtyczce kabelki od serwa. Tak więc lepiej sprawdźcie u siebie, czy wam to nie grozi.

Re: V977 upgrade, cześci

: 23 lis 2014, o 12:13
autor: bejo
Witam ! Może mi ktoś podać średnicę wału głównego w V977 ?
Z góry dzięki za odpowiedź . :nw:

Re: V977 upgrade, cześci

: 23 lis 2014, o 12:22
autor: ArabaT
2,5

Re: V977 upgrade, cześci

: 23 lis 2014, o 12:37
autor: bejo
Dzięki ! Czyli taka sama jak w Waspie . :thumb: Zastanawiam się nad zamontowaniem do Waspa wirnika trójłopatowego od V931 . hmm Rozważam też sprzedaż Waspa i kupno V931.