
Kula pisze:Kiedyś smarowałem paski, a teraz latam na kompletnie suchych.
Moim zdaniem, smarowanie paska (szczególnie po stronie ząbków) pogarsza przenoszenie mocy. W ŻADNEJ maszynie z paskami zębatymi smarowanie nie jest praktykowane, a przeważnie surowo zabronione.
Szczególnie w dużym Protosie zauważyłem, ze pasek wytrzymuje dłużej jak jest suchy. Obecny pasek ma prawie 250 lotów i nie jest zużyty. Przy smarowaniu nie udawało mi się przelatać więcej niż 120-150 lotów.
Ale, jak widzisz Jazz i Kenobi smarują, a latają ostro. Co kto lubi
Kenobi36 pisze:Poza tym Kula, coś ostatnio narzekałeś na szybkie zużycie piniona w protosie 500, pewnie była to wina braku smarowania odpowiednim smarem.
pkali pisze:Przemek, jeśli masz kontakt z piaskiem zwróć uwagę na otwarte łożyska rolek. Zdarza się, że się do nich coś dostanie i lubią zachrobotać.
przemek pisze:[...]
No i pora ten zabieg wykonac, ale Aikus uzywal samochodowego mineralnego, a ja mam z ostatniej wymiany polsyntetyczny.. Ale chyba tez bedzie ok
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości