
Chyba nie ma na forum swojego wątku.
http://www.xlpower-rc.com/prolist.asp?id=221
Lukasz pisze:p kit takiego Goblina jest w podobnej cenie - ale jest z plastiku co mnie zniecheca bardzo.
No bez przesady, sztywność karbonu jest bez porównania wyższa od G10.mwx pisze:To nie jest takie oczywiste, bo G10 to nie plastik, tylko kompozyt epoksydowo-szklany
Różnica wyłącznie estetyczna.
gcze pisze:No bez przesady, sztywność karbonu jest bez porównania wyższa od G10.mwx pisze:To nie jest takie oczywiste, bo G10 to nie plastik, tylko kompozyt epoksydowo-szklany
Różnica wyłącznie estetyczna.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
gcze pisze:To waga też już nie ma żadnego znaczenia ? ;-) Przez brak sztywności większe obciążenia przenoszą się na śruby, gwinty, całość szybciej się rozlezie. Czasami nie ogarniam tego forum. Jaranie się spasowaniem, sztywnością, alu upgrady, cuda na kiju, a podstawowy element konstrukcyjny, który to wszystko trzyma w kupie może być z kartonu
Wysłane z mojego SM-T819 przy użyciu Tapatalka
mwx pisze:Mówimy o konkretnym przypadku, czyli o Goblinowej serii SPORT z ramą z G10. We wszystkich tych konstrukcjach serwa są spięte z wałem, tarczą, silnikiem i ogonem przy pomocy aluminiowej płyty
mwx pisze:Węglowa rama w Goblinie jest tak bardzo bez sensu, że w aktualnej 770 w ogóle nie przewidziano opcji karbą, a przecież to jest topowa maszyna do której pakuje się potężne napędy oparte na 14S.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość