Banggood.com

Sklepy znane i polecane, organizacja zakupów zbiorowych. Napotykane problemy i jak sobie z nimi poradzić.
Awatar użytkownika
Artja
Garage Manager
Posty: 5055
Rejestracja: 21-10-2013
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 271 razy
Podziękowano: 474 razy

Postautor: Artja » 23 lut 2015, o 12:56

Jak zaczynałem to KDS 450 przyprawiał mnie o ból głowy, więc uczyłem się wisieć Raptorem 50, polecam :)
Pozdrawiam,
Jacek
Awatar użytkownika
Artu
Fochmen
Posty: 3498
Rejestracja: 09-01-2011
Lokalizacja: 52°38'25''N, 20°56'31''E
Podziękował: 170 razy
Podziękowano: 428 razy

Postautor: Artu » 23 lut 2015, o 12:59

Wszystko zależy od elektroniki która go kontroluje, a poza tym HK nigdy nie grzeszyły "bezluzowością" :masakra:
Pozdrawiam, Artur
"...rzeczy niemożliwe do zrobienia robią ci, którzy o tym nie wiedzą"
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 23 lut 2015, o 13:30

Co go kotroluje ? Żyrko HK 401B (piezo ), serwo -Henge MD422 , cyklika - Corona 929 MG , stabilizator - mechaniczny . Co wcześniej przeżył - znak ? Luuudzie ! Jeszcze trochę a zacznę się moczyć w nocy przez tego helika . :gas:
Awatar użytkownika
Artu
Fochmen
Posty: 3498
Rejestracja: 09-01-2011
Lokalizacja: 52°38'25''N, 20°56'31''E
Podziękował: 170 razy
Podziękowano: 428 razy

Postautor: Artu » 23 lut 2015, o 13:46

To fakt, można się nabawić zakwasów w palcach :masakra: Ale później, po kilku-dziesięciu-set godzinach treningu, to jak ściśniesz w nich pięciozłotówkę, to się orzełek sfajda :vhappy:
Kiedyś na takim "osprzęcie" ludziska latali (bo nie było nic innego), i pewnie latają do dzisiaj (bo się nauczyli/przyzwyczaili), ale skoro można sobie ułatwić... :grin2:
Może zamiast kolejnego "malucha", to zainwestuj w głowicę FBL i jakiś kontroler hmm
Pozdrawiam, Artur
"...rzeczy niemożliwe do zrobienia robią ci, którzy o tym nie wiedzą"
Awatar użytkownika
VaderJK
Lider forum...
Posty: 1545
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 19 razy
Podziękowano: 87 razy

Postautor: VaderJK » 23 lut 2015, o 16:25

Ja mam 450 v2 rama Alu copterx głowica tez, część rzeczy HK, serwa na tarczy hxt900 żyrko hk401b ale zaklejone w środku, flybar, sporo luzów ale i tak da się tym latać... Na pewno nie 3d ale jakieś ósemki dosyć szybkie, backflipy tym robie...

Dla mnie quad 250 to wisi sam a taka 450 to trzeba cały czas pilnować. Jakbyś miał fbl głowice to by też łatwiej samo wisiało...
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 23 lut 2015, o 17:12

Bejo, bez przesady. Z 450tka mam kontakt od 36 pakietów. Latam kanciasto i brzydko. Proste loty postępowe. Ale żeby machac dragami? Heli ladnie wisi sam. Apke ostatnio puszczalem na 8 sekund (tak, ostatnio zrobilem se taki debilny test) i heli w tym czasie odlatywal na ok 10metrow.
A tez mam kundla, bitego wcześniej zapewne setki razy z glowica noname.
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 23 lut 2015, o 17:23

A tutaj tak się nie da . O chwilowym puszczeniu drążków nawet nie ma mowy .
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 23 lut 2015, o 18:22

Bejo, w takim razie masz dwie opcje:
- latać tak jak masz, trzymać drążka i nie marudzić
- zrobić helika tak jak ja, puszczać drążka tak jak ja i nie marudzić.

:)

Dodam tylko, że różnimy się głównie głowicą i serwami.
Zakładam, że silnik i regiel nie ma istotnego wpływu na efekt o którym mówisz (z tego co kolajarze, masz to samo kv co ja).
Awatar użytkownika
lin3e
Lider forum...
Posty: 2038
Rejestracja: 28-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 70 razy
Podziękowano: 80 razy

Postautor: lin3e » 23 lut 2015, o 19:32

Jeśli Bejo dobrze ustawił mechanicznie to nie powinien mieć aż takich sytuacji, że macha drążkami więc albo to stres albo wymówka ;)
...
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 23 lut 2015, o 19:46

Wszyscy mówią że mikrusem 6Ch lata się trudniej niż 450-tką . U mnie jest na odwrót . :mrgreen:
Awatar użytkownika
Artja
Garage Manager
Posty: 5055
Rejestracja: 21-10-2013
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 271 razy
Podziękowano: 474 razy

Postautor: Artja » 23 lut 2015, o 19:47

Może apka za ostro ustawiona... Bejo jakie masz ustawienia na dual rate i expo dla cykliki?
Pozdrawiam,
Jacek
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 23 lut 2015, o 20:17

Dla ELEV i AILE mam ustawione D/R i Expo po 50 . RUDD D/R 100 ,Expo +50. W Waspie też z początku miałem problem . Tam mam cyklikę ustawioną dla D/R 40 i dla Expo - 40 . Wcześniej było +40 . Helik był ciężki do opanowania . Po zmianie Expo z + na - helik całkiem spokorniał .
Awatar użytkownika
Artja
Garage Manager
Posty: 5055
Rejestracja: 21-10-2013
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 271 razy
Podziękowano: 474 razy

Postautor: Artja » 23 lut 2015, o 20:26

Mam wrażenie ze na tych ustawieniach mina wieki zanim heli zareaguje na drazek, ale może tam jakies inne przełożenia są w Twojej apce. Jakie kąty cykliki i skoku ustawiales i w jakim punkcie krzywych gazu i skoku masz zawis z którym się tak szarpiesz?
Pozdrawiam,
Jacek
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 23 lut 2015, o 20:40

Dla Normal mam ustawiony gaz : L) 0; 1) 40 ;2) 65 ; 3) 85 ; H) 100 . Krzywa skoku : L) 45 ; 1) 57 ; 2) 68 ;3) 83 ;H) 100 . Co daje kąty dla L) 0 ; 2) +5 ; H) +11 stopni.

Sam helik był kupiony na tym forum ale jak przysłowiowy kot w worku . Tylko zdjęcia i wiara na słowo to co mówił sprzedający . Helik prawdopodobnie latał do samego końca przed sprzedażą . Dziwi mnie to bo jak jak go wyjąłem z pudełka i robiłem wstępne oględziny to od razu zauważyłem oderwany motylek ślizgacza od tulejki . Ślizgacz jest dwuramienny Gsun . Są dwie wersje albo motylek jest nitowany do tulejki albo wkręcany. W moim heliku jest ta druga . Okazało się że jest całkowicie zerwany gwint . Gościu nie mógł latać z takim uszkodzeniem !

Obrazek
Ta wersja na zdjęciu jest na nit . Ja mówię na to nit . A to jest jakby zaprasowana końcówka tulejki .
Awatar użytkownika
valoos
Domownik forum...
Posty: 404
Rejestracja: 17-05-2011
Lokalizacja: Łopuchowo / Poznań
Podziękował: 30 razy
Podziękowano: 44 razy

Postautor: valoos » 23 lut 2015, o 21:26

Bejo, a masz jakiś inny komplet łopat? Spróbuj może podmienić.
Co jest nie zapisane zmierza do nieistnienia...
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 23 lut 2015, o 21:39

Bejo, może wywal na początek expo bo nie wiadomo czy Ci pomaga czy przeszkadza. Wszystko liniowo poza gazem
Ja tak latam i mi tak najwygodniej a Tobie pomogloby rozeznac się i dobrać odpowiednią czulosc drągów.

Co do gazu to ustawilbym cos w stylu: 0:0, 25:40, 50:80, 75:85, 100: 90
Mi tak jest najprzyjemniej bo na wysokich obrotach heli ladnie trzyma, co pewnie miales juz okazje sprawdzić na waspie.
Awatar użytkownika
przemek
Elita forum...
Posty: 800
Rejestracja: 22-10-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 95 razy
Podziękowano: 90 razy

Postautor: przemek » 23 lut 2015, o 21:50

No nie wiem, ja po pierwszym locie kds-em po przesiadce z v977 powiedzialem "Paaaaaaaanie, jakie to stabilne!" A przeciez tam wszystko plastikowe z luzami ze az szkoda gadac. Expo wszedzie mialem na zero.
Przyznam szczerze, byl czas kiedy zale Beja zwyczajnie mmie juz irytowaly. Pewnie nie tylko mnie. Ale teraz jest mi juz Cie Bejo po prostu szkoda, bo widac ze chcialbys latac, ale caly czas cos staje na przeszkodzie. Kiedys chyba cos pisales o podrozach sluzbowych. Jesli to dalej aktualne to moze umow sie z kims z forum z miasta w ktorym bedziesz bo jest mozliwosc ze w ustawieniach robisz blad o ktorym nawet nie wiesz. Na pewno ktos kogo poprosisz chetnie Ci pomoze.
Protos Mini i dlugo nic :)
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 23 lut 2015, o 21:57

Naprawdę miruuu nie wiem co jeszcze można zrobić w tym heliku aby to jakoś latało ?
Gaz mam ustawiony jak już mówiłem : 0;40;65;85;100 . Mogę zmienić na liniowo : 0; 25; 50 ;75 ;100 . Ewentualnie jak podałeś: 0; 40; 80; 85 ;90 . Jakie masz do tego kąty ?

P.S.
Nie, to nie ja pisałem o podróżach służbowych .
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 23 lut 2015, o 22:06

Ja mam katy liniowo w kazdym trybie lotu od -13 do +13 stopnia.
Moze ustaw na poczatek te expa liniowo i przetestuj jak sie zachowuje. Bedzie rwal - zmniejszysz czulosc, bedzie mułem - zwiękrzysz...
A co sie z nim dzieje? Trzesie nim, plywa sam..? Co tak dokladniej Ci sprawia klopot?
Awatar użytkownika
Artu
Fochmen
Posty: 3498
Rejestracja: 09-01-2011
Lokalizacja: 52°38'25''N, 20°56'31''E
Podziękował: 170 razy
Podziękowano: 428 razy

Postautor: Artu » 23 lut 2015, o 22:39

Bejo, zajrzyj tutaj: Ustawienia i regulacja modelu śmigłowca i wykonaj krok po kroku. Może wreszcie zacznie latać :masakra:
Pozdrawiam, Artur
"...rzeczy niemożliwe do zrobienia robią ci, którzy o tym nie wiedzą"

Wróć do „Zakupy nie tylko za waluty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron