Helipal.com
: 20 paź 2014, o 21:39
Cześć,
Kilka dni temu założyłem konto na helipal.com i w czwartek 16-10-2014 zakupiłem kilka rzeczy (lista rzeczy i cen na screenie poniżej).
Przeszedłem bez żadnych kłopotów przez wszystkie etapy kupowania, potem bez problemu zapłaciłem przez PayPal, płatność została przyjęta, statusy zamówienia się zmieniały na stronie - ostatecznie w piątek 17 października na: "10/17/2014 Packing". To się ucieszyłem że pewnie niedługo wyślą.
A dziś (20 październik) dostałem nieprzyjemny email, że jedna z zamówionych rzeczy nie może być mi sprzedana, po takiej cenie jak ją zakupiłem. Email ten też jest na screenie poniżej. Konkretnie to głowica (hub) do T-Rex 600, oznaczenie: "HN6107QA Metal Main Rotor Housing/Black". Że mam im dopłacić dodatkowo $25,49 to wtedy mi ten hub też wyślą, albo mogę sobie wybrać inne opcje z emaila.
Czy poważny sklep może po kilku dniach od przyjęcia płatności wycinać klientowi takie numery... ?!
Skoro tak, to bym chciał żeby ten hub usunęli z mojego zamówienia, resztę rzeczy mi wysłali, a to co zapłaciłem na hub i za większy koszt wysyłki, zwrócili mi na moje konto PayPal, bo hub jednak trochę waży, i system sklepowy doliczył mi trochę do kosztu wysyłki kiedy hub dodałem do koszyka. Tylko że akurat tej opcji chyba w emailu od nich nie widzę.
Proszę doradźcie co mam teraz zrobić, i proszę może też (na wszelki wypadek) o przetłumaczenie na polski najważniejszej części tego emiala, bo może ja ze swoim nie najlepszym angielskim coś źle doczytałem?
Pozdrawiam
screen z zamówienia

screen z emaila o dopłacie itp

Kilka dni temu założyłem konto na helipal.com i w czwartek 16-10-2014 zakupiłem kilka rzeczy (lista rzeczy i cen na screenie poniżej).
Przeszedłem bez żadnych kłopotów przez wszystkie etapy kupowania, potem bez problemu zapłaciłem przez PayPal, płatność została przyjęta, statusy zamówienia się zmieniały na stronie - ostatecznie w piątek 17 października na: "10/17/2014 Packing". To się ucieszyłem że pewnie niedługo wyślą.
A dziś (20 październik) dostałem nieprzyjemny email, że jedna z zamówionych rzeczy nie może być mi sprzedana, po takiej cenie jak ją zakupiłem. Email ten też jest na screenie poniżej. Konkretnie to głowica (hub) do T-Rex 600, oznaczenie: "HN6107QA Metal Main Rotor Housing/Black". Że mam im dopłacić dodatkowo $25,49 to wtedy mi ten hub też wyślą, albo mogę sobie wybrać inne opcje z emaila.
Czy poważny sklep może po kilku dniach od przyjęcia płatności wycinać klientowi takie numery... ?!
Skoro tak, to bym chciał żeby ten hub usunęli z mojego zamówienia, resztę rzeczy mi wysłali, a to co zapłaciłem na hub i za większy koszt wysyłki, zwrócili mi na moje konto PayPal, bo hub jednak trochę waży, i system sklepowy doliczył mi trochę do kosztu wysyłki kiedy hub dodałem do koszyka. Tylko że akurat tej opcji chyba w emailu od nich nie widzę.
Proszę doradźcie co mam teraz zrobić, i proszę może też (na wszelki wypadek) o przetłumaczenie na polski najważniejszej części tego emiala, bo może ja ze swoim nie najlepszym angielskim coś źle doczytałem?
Pozdrawiam
screen z zamówienia

screen z emaila o dopłacie itp
