Strona 1 z 1

Helipal.com

: 20 paź 2014, o 21:39
autor: Piotrek_SP
Cześć,

Kilka dni temu założyłem konto na helipal.com i w czwartek 16-10-2014 zakupiłem kilka rzeczy (lista rzeczy i cen na screenie poniżej).

Przeszedłem bez żadnych kłopotów przez wszystkie etapy kupowania, potem bez problemu zapłaciłem przez PayPal, płatność została przyjęta, statusy zamówienia się zmieniały na stronie - ostatecznie w piątek 17 października na: "10/17/2014 Packing". To się ucieszyłem że pewnie niedługo wyślą.

A dziś (20 październik) dostałem nieprzyjemny email, że jedna z zamówionych rzeczy nie może być mi sprzedana, po takiej cenie jak ją zakupiłem. Email ten też jest na screenie poniżej. Konkretnie to głowica (hub) do T-Rex 600, oznaczenie: "HN6107QA Metal Main Rotor Housing/Black". Że mam im dopłacić dodatkowo $25,49 to wtedy mi ten hub też wyślą, albo mogę sobie wybrać inne opcje z emaila.

Czy poważny sklep może po kilku dniach od przyjęcia płatności wycinać klientowi takie numery... ?!

Skoro tak, to bym chciał żeby ten hub usunęli z mojego zamówienia, resztę rzeczy mi wysłali, a to co zapłaciłem na hub i za większy koszt wysyłki, zwrócili mi na moje konto PayPal, bo hub jednak trochę waży, i system sklepowy doliczył mi trochę do kosztu wysyłki kiedy hub dodałem do koszyka. Tylko że akurat tej opcji chyba w emailu od nich nie widzę.

Proszę doradźcie co mam teraz zrobić, i proszę może też (na wszelki wypadek) o przetłumaczenie na polski najważniejszej części tego emiala, bo może ja ze swoim nie najlepszym angielskim coś źle doczytałem?

Pozdrawiam

screen z zamówienia
Obrazek


screen z emaila o dopłacie itp
Obrazek

Re: Zakup w helipal.com - problem

: 20 paź 2014, o 21:48
autor: wojtekr
1.
2. dogadaj się w temacie zwrotu za ten element lub całego zamówienia
3.

Re: Zakup w helipal.com - problem

: 21 paź 2014, o 05:33
autor: SeKLeS
1. Możesz wymienić przedmiot na inny. Nie napisali niestety jaki. Za identyczną kwotę, czy jak?
2. Możesz anulować zamówienie. Chyba chodzi o całość.
3. Tutaj już wiesz, że możesz dopłacić via PP i wtedy dostajesz co chcesz...

Na Twoim miejscu anulowałbym całość i złożył zamówienie raz jeszcze, bo jak coś pójdzie nie tak, będzie ciężko reklamować?
Z drugiej strony... Co Ciebie interesuje, że nie mają za 8,5? Kupiłeś, zapłaciłeś, mają wysłać i koniec!

Re: Zakup w helipal.com - problem

: 21 paź 2014, o 07:27
autor: Ramotny
SeKLeS pisze:Co Ciebie interesuje, że nie mają za 8,5? Kupiłeś, zapłaciłeś, mają wysłać i koniec!
a widzisz jakąś możliwość zmuszenia ich do tego poza obsmarowaniem na wszystkich możliwych forach? Poza tym przypuszczam że w regulaminie jest przewidziana taka sytuacja... (tzn że można ich cmoknąć w odwłok)

Re: Zakup w helipal.com - problem

: 21 paź 2014, o 08:01
autor: shacker
SeKLeS pisze:Z drugiej strony... Co Ciebie interesuje, że nie mają za 8,5? Kupiłeś, zapłaciłeś, mają wysłać i koniec!


Panowie, spokojnie, trochę mniej cebulactwa. Na świecie są kraje cywilizowane, a nie to co Polska. Napisali to bardzo jasno i grzecznie - to była wyprzedaż/czyszczenie magazynów, liczba sztuk na wyprzedaży ograniczona i tę część wyprzedali do 0. Bywa i tak. Podejrzewam że w regulaminie wyprzedaży mieli to opisane, że liczba jest mocno limitowana.

Co do załatwienia sprawy to zwyczajnie pogadaj/mailuj z nimi. Napisz swoją propozycję, że trudno tak wyszło, że chcesz dostać resztę części a za to zwrot kasy i trochę z przesyłki. I jakoś się dogadacie na spokojnie. Jedyny problem jest taki, że przez paypal nie widziałem jeszcze zwrotu. Jak załatwiałem sprawę z Gensem, to sorry ale dosłali mi gratisy, ale kasy nie zwrócili (swoją drogą stracili na tym drugie tyle co od nich chciałem).

Re: Zakup w helipal.com - problem

: 21 paź 2014, o 08:53
autor: Don Mirson
Shacker bardzo fajnie to podsumował.
Nie ma co bić piany - trzeba sie dogadać. A z Chinolami stety/niestety z reguły dużo łatwiej niż lokalnie.

Re: Zakup w helipal.com - problem

: 21 paź 2014, o 10:16
autor: SeKLeS
Oj Panowie zbyt serio odebraliście moje ostatnie zdanie. Jasne jest, że tupanie nóżkami nic nie pomoże a może tylko pogorszyć sprawę. Jeżeli nie chcesz dopłacić, wybierz coś innego za te 8,5 dolara i po kłopocie.
Osobiście jestem przezorny i próbowałbym anulować całość a następnie zamówić raz jeszcze dla "porządku w papierach".

Re: Zakup w helipal.com - problem

: 21 paź 2014, o 10:20
autor: wojtekr
Jedyny problem jest taki, że przez paypal nie widziałem jeszcze zwrotu.


Ja miałem wiele takich przypadków z HK

Re: Zakup w helipal.com - problem

: 21 paź 2014, o 13:30
autor: Piotrek_SP
Dzięki za odpowiedzi,

Czyli sprawa jest mniej więcej jasna, mieli wyprzedaż, skończyły się tańsze egzemplarze, zostały im tylko te droższe (mimo że to te same huby).

Swoją drogą oglądałem m.in. ten hub już na kilka dni przed założeniem konta w helipal, i cały czas wisiał jako dostępny z tańszą ceną, a obok była przekreślona droższa cena. Czyli dopiero jak zaczęli pakować (według statusu zamówienia), to się zorientowali że tańszych nie ma. Trochę to wygląda na bałaganiarstwo u nich w takim razie. Ale trudno, bywa i tak.

Jeszcze się zastanowię co zrobić.
Albo dopłacę im tą sumę, bo w sumie chciałbym ten hub kupić.
Albo poproszę żeby sam hub usunęli z zamówienia, resztę rzeczy wysłali, a różnicę wartości zamówienia, i tańszej wysyłki bez huba, zwrócili mi na konto PayPal.

Poproszę tylko w emailu, żeby na blankiecie adresowym/paragonie napisali bez zaniżania realną 100% wartość całego zamówienia, żeby w razie czego w papierach u celnika wszystko się zgadzało.


EDIT
Poprosiłem grzecznie o usunięcie huba z zamówienia, kiedy indziej może go sobie dokupię, i o zwrot kasy za hub, i odpowiadający wadze kawałek za wysyłkę. Oraz żeby na paczce i paragonie, była cała 100% realna wartość zamówienia, bez zaniżania.

Teraz czekam na odpowiedź ze sklepu.

Re: Zakup w helipal.com - problem

: 13 lis 2014, o 16:33
autor: Piotrek_SP
Dokończę jak to się zakończyło, ogólnie Ok.

Przyszedł email w którym HeliPal się zgodził na usunięcie tego huba z zamówienia i zwrot jego kosztu, i odpowiedniej części kosztu wysyłki, na mojego PayPal.

Po kilku dniach przyszedł kolejny email, w którym grzecznie napisali, że nie mogą też mi przysłać 3szt. zamówionych "H60153 Flybar Control Rod", tylko mogą 2szt., i pytali czy w związku z tym, też mogą za ten jeden mi zwrócić koszt na PayPal. Na co ja się grzecznie zgodziłem.

Wkrótce na PayPal pojawił się zwrot kasy za te rzeczy i część wysyłki, a potem wysłali zamówienie, które doszło po ok. 2-3 tygodniach.