PayPal - wszystko o...

Sklepy znane i polecane, organizacja zakupów zbiorowych. Napotykane problemy i jak sobie z nimi poradzić.
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19686
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 15 gru 2015, o 11:57

A tak mieliście kiedyś?

Drogi Użytkowniku! (Adresatem tej wiadomości jest boski miruuu).

Zakończyliśmy badanie sprawy i rozstrzygnęliśmy ją na Twoją korzyść. Ze względu na szczególne okoliczności sprawy serwis PayPal zwróci Ci pieniądze, nie obciążając przy tym sprzedającego żadnymi kosztami. Otrzymasz zwrot pieniędzy w kwocie . Uznanie powinno się pojawić na Twoim koncie PayPal maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych.
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 15 gru 2015, o 12:56

to ta sprawa za 8 centów? Gratuluje
Helikoptery
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19686
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 15 gru 2015, o 13:03

Haha
4.5
A w kolejce jeszcze 6 innych za łącznie ok 150$.
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19686
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 4 sty 2016, o 22:05

A takie info od paypala kiedyś dostaliście? :D



Historia Twoich transakcji w systemie PayPal

Drogi Użytkowniku! (Adresatem tej wiadomości jest boski miro).

Zauważyliśmy, że procent problemów z transakcjami na Twoim koncie PayPal przekracza normę. Do problemów tych mogą zaliczać się spory zainicjowane przez Ciebie poprzez konto PayPal lub zgłoszone w Twoim banku.

Chcemy, żeby Twoje zakupy z systemem PayPal były udane. Prosimy jednak mieć na uwadze, że może okazać się konieczne ograniczenie dostępu do Twojego konta PayPal, jeśli wciąż będziesz zgłaszać dużą ilość problemów z transakcjami. W zależności od rezultatu naszego kolejnego przeglądu możemy także rozważyć odrzucenie wszystkich otwartych lub przyszłych roszczeń.

Na obecną chwilę nie wymagamy żadnych dodatkowych działań z Twojej strony ani odpowiedzi na tę wiadomość e-mail.
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 4 sty 2016, o 22:38

skunksy
Helikoptery
Awatar użytkownika
lin3e
Lider forum...
Posty: 2038
Rejestracja: 28-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 70 razy
Podziękowano: 80 razy

Postautor: lin3e » 4 sty 2016, o 22:43

poznali się
...
Awatar użytkownika
przemek
Elita forum...
Posty: 800
Rejestracja: 22-10-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 95 razy
Podziękowano: 90 razy

Postautor: przemek » 4 sty 2016, o 22:45

W końcu.
Protos Mini i dlugo nic :)
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19686
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 4 sty 2016, o 22:54

Fakt, że ostatnio pojechałem równo, ale zasadnie. Nie doszło mi sporo paczek z jednego "rzutu" i wszystkie je zareklamowalem. Jedna z nich w międzyczasie dotarła do czego ładnie się przyznalem i anulowalem spór. Za dwa banggood oddał kasę a za pozostałe wypłacił mi paypal z jakiegoś tam funduszu (i chyba to go zabolało).
Awatar użytkownika
lin3e
Lider forum...
Posty: 2038
Rejestracja: 28-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 70 razy
Podziękowano: 80 razy

Postautor: lin3e » 4 sty 2016, o 22:58

Skunksy
...
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 4 sty 2016, o 23:04

skunksy bo tak na prawdę to dowolnie odrzucają i akceptują spory- z mojego doświadczenia wiem, ze jak coś doszło (nieważne co i jak i w jakim stanie) to odrzucają
Helikoptery
Awatar użytkownika
zbig
Stały bywalec...
Posty: 231
Rejestracja: 02-01-2015
Lokalizacja: Montreal-Kanada
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 5 razy

Postautor: zbig » 4 sty 2016, o 23:08

lin3e pisze:Skunksy



Dlaczego :?:
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19686
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 4 sty 2016, o 23:08

lin3e pisze:Skunksy

Eee oni to dla mnie robią. Zależy im na udanych moich transakcjach, dlatego proszą żeby wszystkie swoje "ale" w przyszłości chowac pod dywan... jak najgłębiej... w końcu czego oczy nie widzą... szybko zapomnę i tyle. A tak to spory otwieram i tylko niepotrzebnie tygodniami rozdrapuje strupy po ranach...
Awatar użytkownika
zbig
Stały bywalec...
Posty: 231
Rejestracja: 02-01-2015
Lokalizacja: Montreal-Kanada
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 5 razy

Postautor: zbig » 4 sty 2016, o 23:52

Zawsze istnieje mozliwosc placenia bez PP,zBG jest w zasadzie o.k ale z takim HK bez pp bylo by mniej rozowo.
Awatar użytkownika
donia
Elita forum...
Posty: 1016
Rejestracja: 26-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 24 razy
Podziękowano: 43 razy

Postautor: donia » 5 sty 2016, o 07:30

@Zbig Pewnie, że można im wysłać kasę nawet Western Union, tylko w płaceniu pp nie chodzi o to żeby tylko zapłacić.

Mirru, napisz im, że twoje działanie są zgodnie z ich regulaminem i zasadami, a że sprzedawcy z którymi mają podpisane umowy i kasują prowizję nie wywiązują się z umów z Tobą to już nie Twoja wina.
Każdy chciałby przytulić kilka procent prowizji, ale żeby wypłacić ewentualne odszkodowanie, do którego się zobowiązał, to już idzie opornie.
Dopisz im, że jeszcze jeden taki mail z pogróżkami w Twoim kierunku i chętnie podzielisz się całą historią na fejsie czy gdzie tam jeszcze można.
Tylko wiesz skrin szoty rządzą :).

pzdrv,
--
donia
=Wrocław=
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19686
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 5 sty 2016, o 09:35

Napisałem zapytanie. Bez większych wątów. Najpierw chcę zrozumieć ich stanowisko. Później będę dyskutował jeśli mnie nie przekonają.
Ze screenem jest problem ponieważ okienko do korespoondencji jest bardzo malutkie. W odpowiedziach jednak załączają historię, więc będę ją miał ponieważ zakładam, że odpowiedzą.

Szanowni Państwo,

Możliwe, że piszę w nieodpowiedniej kategorii - nie udało mi się znaleźć odpowiedniej.

W dniu wczorajszym otrzymałem od Państwa e-maila z informacją dotyczącą moich ostatnich sporów. Z informacji wynika, że w przypadku ewentualnego założenia kolejnych sporów w przyszłości, mogę otrzymać ograniczone uprawnienia do swojego konta.

Uprzejmie proszę o wyjaśnienie z czego wynika Państwa decyzja.

W moim rozumieniu nie złamałem żadnej zasady regulaminu. Sklep, w którym reklamowałem zakupy jest sprawdzonym dostawcą, z którego korzystam od lat. Ilość transakcji w tym sklepie możecie Państwo sprawdzić w historii mojego konta.

Niestety znaczna część przesyłek zamówionych jesienią nie dotarła, w związku z tym zawnioskowałem o zwrot pieniędzy. Według mnie to naturalne następstwo tej sytuacji.

Nie rozumie Państwa stanowiska w tym przypadku. Korzystam z konta Paypal właśnie dlatego, że gwarantujecie wyższe bezpieczeństwo zakupów niż w przypadku płatności bezpośrednich kartą kredytową.

W obecnej sytuacji korzystanie z Państwa usług przestaje nieść jakąkolwiek wartość dodaną, ponieważ moje poczucie bezpieczeństwa podczas zakupów przestało istnieć.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Xeo
Elita forum...
Posty: 506
Rejestracja: 12-11-2013
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Podziękował: 195 razy
Podziękowano: 14 razy

Postautor: Xeo » 5 sty 2016, o 13:00

Prosto i dobitnie.
Ciekawe czy i co odpiszą :)
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 5 sty 2016, o 13:43

A gdzie o skunksach?
Helikoptery
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19686
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 5 sty 2016, o 13:58

To będzie w mojej odpowiedzi do ich odpowiedzi.
Awatar użytkownika
Xeo
Elita forum...
Posty: 506
Rejestracja: 12-11-2013
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Podziękował: 195 razy
Podziękowano: 14 razy

Postautor: Xeo » 5 sty 2016, o 14:17

łoby w ogóle odpisali a jak już to coś sensownego.
Choć powiem szczerze to nie spodziewałbym się czegoś konstruktywnego, biorąc pod uwagę że mają świadomość że i tak na ~90% będziesz z nich korzystał aby choć na część mieć gwarancję zwrotu kasy (nie wiem czy są inne formy płatności mają taką możliwość jaką daje PP).

Swoją drogą jeśli nie złamałeś regulaminu to nie mają prawa Ci nie zwrócić kasy bo podpisałeś pod regulaminem który wszystko określa w tym temacie.
To że wysłali maila to może jedynie dla "postrachu" i nic więcej.
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19686
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 5 sty 2016, o 14:19

Tzn ja też nie liczę na nic sensownego i wiem, że nadal będe korzystał. Foch fochem ;) ale realia sa takie, że będę.
Wojenek żadnych nie planuje. Napisałem z czystej ciekawości żeby zobaczyć jak wymijającą odpowiedź dadzą zamiast tej prawdziwej ;)

Wróć do „Zakupy nie tylko za waluty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość