No i częściami do klasycznej 450 u mnie na miejscu lepiej.
Chciałbym pozostać przy jednym modelu i skłaniam sie ku temu aby stworzyć hybrydę.
Wyposażenie Blade:
- silnik E-flite 420H
- ESC E-flite 35A
- serwa E-flite DS76
- żyro E-flite G210
- odbiornik AR6115e Spektrum
- nadajnik Spektrum DX6i.
Wyposażenie CopterX:
- regulator CopterX 50 A ESC
- silnik Align RCM – BL 450 M 3500 KV
- żyroskop CopterX GY 240
- serwa do tarczy Hitec HS – 65MG
- serwo ogonowe Copterx 9G
- skrzynka CopterX CR6B
- odbiornik CopterX CT6B
Wstepny pomysł - zostawić CopterX i wstawić odbiornik oraz nadajnik Spektrum. Podmieniać coś jeszcze z Blade? Żyro? Ładowarkę? A może coś innego?
Po zabraniu lepszych rzeczy Blade i tak pójdzie pod młotek. Nie potrzebuje dwóch modeli.
PS. Nie bijcie ale na pokładzie tego co zostanie doinstaluje jeszcze Flymentor na dobry początek... Nie potrafię przełamać strachu przed 6CH pomimo symka... :/
PS2. Podziękowania dla kolegi "adam_pc" z forum który oddał mi Flymentor za dobre pieniądze
