HobbyWing - Platinum 120A V4

Bez nich ani rusz!
Awatar użytkownika
PiotrS
Olimp forum
Posty: 3786
Rejestracja: 19-06-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 161 razy
Podziękowano: 238 razy
Kontaktowanie:

Postautor: PiotrS » 14 lip 2019, o 20:26

Tak, w 60A, to wiem :(
W 130A łatwo się otwiera, ale kable są między dwiema płytami. Możliwe, że płyty są połączone na wsuwki, ale nie chcę się dobierać, póki nie jestem pewien.
No i bardziej mnie interesuje 120A, bo w nim mam za krótkie kable nieco.
XLPower i Protos rc-heli.pl
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 7198
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 45 razy
Podziękowano: 619 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 14 lip 2019, o 22:17

Lutowanie tych grubych przewodów do płytki jest dość trudne, chyba bym wolał przedłużać przewód. Mało elegancko, ale mniejsza szansa że ESC ucierpi.
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19686
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 15 lip 2019, o 07:45

Dorzuciłem wątek tutaj...
Mam nadzieje, że Piotr mi to wybaczy
Awatar użytkownika
Artz
Elita forum...
Posty: 635
Rejestracja: 06-04-2015
Lokalizacja: Skawina
Podziękował: 23 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: Artz » 30 sie 2020, o 20:40

Jeżeli silnik kręci się w złą stronę, bez żadnych przeciwwskazań można w ESC obrócić kierunek czy to lepiej obrócić fazy? Ma to jakieś znaczenie ?
Awatar użytkownika
dawo
Sknerus
Posty: 2134
Rejestracja: 06-10-2014
Lokalizacja: Piastów
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 81 razy

Postautor: dawo » 30 sie 2020, o 21:00

Jak wygodniej, nie ma znaczenia :)
Heli: 450, V922, 2x250, Protos 380, Protos 500, 2 x XL POWER 550
Samoloty: 2 x Combat, FunCub, MX-S, Sebart Katana 50E, Skrzydło, 2xF16, Hyper Bipe, Hawk EDF, Rad Jet, Akrobat Halowy,Bolt Mavimodels, ASW28 Volantex, E-flight v900 i Mini EDGE 540, Kwarciński Micron 150,
Drony: quad 250 i QX 90,
Samochodziki: Traxxas Rustler i 2 x Rustler 4x4, Slash 2wd, Summit, Arrma Typhon i Infraction 6s
DX9 G2 :)
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 7198
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 45 razy
Podziękowano: 619 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 30 sie 2020, o 23:17

Ja wolę mieć ustawione w ESC "tylne" obroty.
Dlaczego?
Bo już 2 razu przytrafiło mi się że ESC "zapomniał" ustawień i zresetował się do domyślnych. W Świdnicy zjarałem przez to silnik.

Jeśli kabelki są tak połączone ze trzeba zmienić domyślny kierunek obrotów w ESC to w razie resetu do nastaw domyślnych silnik będzie się kręcił w złą stronę i zamiast polecieć od razu domyślę się że coś jest nie tak.
Awatar użytkownika
Osa
Elita forum...
Posty: 903
Rejestracja: 18-01-2014
Lokalizacja: Józefów (ten koło Błonia)
Podziękował: 27 razy
Podziękowano: 44 razy

Postautor: Osa » 31 sie 2020, o 08:45

Mi się trafił ESC który miał niższą sprawność przy obrotach w drugą stronę. Zamieniam fazy od razu jeśli kręci nie tą stronę.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
KATANA X-Lite / Horus X10 S na EdgeTX
Pozdrawiam Adam

Wróć do „Regulatory obrotów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości