miruuu pisze:Jeśli Align postawi w modelach na niską wagę (a takie mam wrażenie po tym jak i 470L) to może ładnie wypełnić pewną lukę w rynku.
Szkoda tylko że cały czas się upiera przy starym nazewnictwie. Niby żadna to różnica w powietrzu a jednak...
MASA pisze:O ile 470 - czyli 360 to może być ciekawa propozycja - to mam wrażenie za ta 550 - jak rozumiem akurat łopaty 550/albo 570 - to chyba troche odgrzewany kotlet
i cena powyżej 1000$ to zapowiedź walki rynkowej
Zybidk pisze:Cena w okolicach 1200$. Ogon od 600,podwozie pochylone, głowica fbl, serwa i waga mniejsza tyle zmian względem 550L.
aikus pisze:
No pomijajac takie detale, ktore skutecznie usmiercily Aligna w Polsce (i o ktorych juz Hantom wspomnial) jak dystrybucja - tu ryba sie od glowy popsula i sama sie od glowy nie naprawi.
miruuu pisze:Aikus nie do końca się mogę z Tobą zgodzić. Mi się wydaje, że Align poległ, ale głównie na naszym polskim rynku, który mam nadzieje jednak trochę odbije jeśli 470tka się sprawdzi (o ile).
Kula pisze:Też trzymam kciuki za Aligna bo bardzo lubiłem tę markę kiedyś. Niestety teraz "nowe" modele to odgrzewane kotlety mocno nieświeże i nie smakują za bardzo.
Co do reakcji firmy na skargi na ogon. Fajnie że coś zrobili. Ciekawe czy wyślą też nowe OWB jeśli padło.
Nie bardzo rozumiem za to jakie tuningi potrzebne były do Protosów. Wylatalem P500, Miniakiem i P380 setki jeśli nie tysiące lotów i nie używałem żadnych tuningów. Jedynie latałem na ramach Fusuno bo były tańsze.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości