Carson pisze:
Przeciez Mirko na tym filmie kreci piro z lewym rudderem (CCW),
Nie. Z prawym.
Poza tym ... piruet w lewo da się zrobić - źle napisałem - mea culpa. Nie da się zrobić lejka odciążającego ogon.
Nie da się lecieć szybko bokiem w prawo.
Nie kłóć się carson... kurw4 no.. Nie masz racji.
Carson pisze:wiec nie wiem Aikus do czego pijesz
To akurat prawda. Nie wiesz.
Carson pisze:Latales w ogole mikrusem z silnikiem na ogonie?
Tak.
Carson pisze:Mialem k110 i nie przypominam sobie zebym nie mogl uzywac ktoregos ruddera...
To się ciesz.
Carson pisze:To co sugerujesz dyskwalifikowaloby sprzedaz helika,
NIE NIE NIE i jeszcze raz NIE.
Nie rozumiesz o czym mówię.
Carson pisze:a juz na pewno nie pozwoliloby sobie na cos takiego mikado.
Jednak sobie pozwoliło i właśnie o to się pieklę.
Tak, bo brak ujemnego ciągu na ogonie nie oznacza, że nie można wykonać piruetu w lewo.
Można.
Ale obrót w lewo uzyskuje się WYŁĄCZNIE przez odśmigłowy moment reakcyjny, a nie przez ujemny ciąg.
Z resztą jak się przyjrzysz uważnie, to widać, że przy tych piroflilach są momenty kiedy mu tego ujemnego ciągu brakuje.
On jest dobrym pilotem, więc sobie z tym radzi.
W dalszym ciągu są jednak figury, których ŻADEN PILOT tym śmigłowcem NIE WYKONA.
I nie są to figury tak trudne jak piroflipy. Zwykły lot postępowy bokiem w prawo, oraz wszystkie figury, których on jest elementem składowym.
kurw4 carson... prosiłem... ostrzegałem, żę się zdenerwuję...