Nie bardzo rozumiem skąd te wnioski co do wagi - na stronie mikado nie da się znaleźć info ile dokladnie waży rama.
Jest natomiast cena - dla logo 500 za polowke ramy to 25E, plus dodatkowe elementy ramy osobno (tez nie malo, bo usztywnienie jakies drugie 25E itd)
Za polowke do 550 to juz 35E.
Wiec w stosunku do Carbon to tanio nie jest chyba - raczej na to samo wychodzi, bo jeśli rama składa się z wielu elementów to wymieniamy tylko to co się uszkodziło, a w Logo poprostu jedna lub dwie polowki ramy.
Porownalem sobie wage modelu bez pakietow - i tak w przypadku Logo 500 jest to około 2250g , a G500 sport to 1900gram.
Logo 550sx vs G570 - też mniej więcej wyjdzie na to samo wagowo.
Więc to troche mit z tą wagą , poniżej info od pilota mającego ba modele :
I own both and find the Goblin 570 very close to the Logo 550sx in flight style and performance IF flown at similar head speeds. Weight of the machines is nearly identical when equipped with the same electronics. I think the Logo will prove to be the lower maintenance machine and slightly more resilient to rough landings. It can also be readily converted to swing anything from 500-700mm blades. The Goblin has the advantage at the extreme end of power and agility.
