
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9H9zSMi28mg&feature=player_embedded[/youtube]
ach.... no jasne...Blade pisze:na uwięzi dookoła wirnika krążą na drucie takie małe łopatki
Porównanie wersji jest tu: http://heli-team.pl/index.php?option=co ... &Itemid=91miszcz_waw pisze:Mam okazje za rozsądne pieniądze nabyć V-Staby 4.0 i chciałbym się zapytać:
V-Staby od mini różni się jedynie posiadaniem zewnętrznego żyra?
o ile wiem to jedna wystarczymiszcz_waw pisze:Czy do działania potrzebna jest tylko jedna satelitka czy dwie? Niby wszędzie piszą o satelitach Spectrum ale zakładam ze JR DSM2 to przecież to samo. Biorąc V-Bar chciałbym się pozbyć odbiornika i na samej satelicie jechać.
nie wiem ale wystarczy wziąć linijkę, przeczytać dane V i porównaćmiszcz_waw pisze:Zmieszczę to jakoś w mojej 450-tce tak aby nic poza ramę nie wystawało i bezpieczne było ($!!!)?
ustawić mniejsze wychylenia tarczy bo model z FBL dużo mocniej reaguje. Ponadto trzeba pamiętać że będzie się nieco inaczej zachowywał - flybar ma tendencję do poziomowania modelu. Przy FBL będzie utrzymywał pochylenie/przechylenie - trzeba się trochę przyzwyczaić ale polepszenie "żwawości" jest zauważalne...miszcz_waw pisze:Helik powinien po montażu FBL być żwawszy i nieco lżejszy. Czy są jakieś przeciwwskazania lub coś negatywnego o czym powinienem wiedzieć decydując się na taka konwersje?
Skookum 360 super przyjazny też nie jest...miszcz_waw pisze:Miej tylko na względzie że pierwszy kontakt z V-barem jest dosyć ciężki i czaso-praco chłonne.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość