Kolejnym ważnym parametrem użytkowym jest dryft temperaturowy. Jest to zmiana wskazań czujnika wywołana zmianą temperatury otoczenia. Jest to niekorzystne zjawisko, ponieważ wprowadza istotne zakłócenie pomiaru. Jest to szczególnie widoczne gdy nagrzana na słońcu (latem) lub wyjęta z ciepłego samochodu (zimą) elektronika rozpoczynając lot gwałtownie się ochładza w przepływającym szybko, chłodnym powietrzu. Im czujnik jest mniej wrażliwy na zmiany temperatury tym lepiej.
Na poniższym obrazku przedstawiony jest wynik testowego nagrzewania magnetometrów z temperatury 10,6°C do 29,3°C. Zmiana temperatury pokazana jest na górnym, żółtym wykresie. Zmiany wartości wskazań dla wszystkich 9 osi testowanych czujników na dolnym. Znaczenie kolorów jest takie samo jak wcześniej.
crash pisze:no i dawkuje adrenaline w ogromnych dawkach a do tego wypelnia po brzegi spodnie pilota![]()
crash pisze:...
ustawilem dwa "stunty", jeden na 60% a drugi na 80%
...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości