Witajcie! ;)

Zanim namalujesz swoje pierwsze dzieło, "dzień dobry" wszystkim powiedz.
Regulamin forum
Serdecznie witamy nowo przybyłych na naszym forum i zapraszamy do ujawnienia się :banana:

Uratuj Zborka - Podaj w temacie wątku swoją lokalizację!
Wstaw awatar i lokalizację - Nie wiesz jak? Skorzystaj z linku z instrukcją lub zapytaj nas :mrgreen:
:piwo:
Awatar użytkownika
szkubi
Stały bywalec...
Podziękował: 5 razy
Podziękowano: 9 razy

Postautor: szkubi » 3 lut 2013, o 13:43

Cześć!
Mieszkam w Gdańsku i jestem studentem 3 roku na Politechnice Gdańskiej na kier. Mechanika i budowa maszyn. W modelarstwo helikopterowe zacząłem się bawić w październiku zeszłego roku kupując od jednego z użytkowników innego forum (ale zauważyłem, że na tym forum też już jest) KDS'a 450s. Zainteresowania tym hobby sięgają kilku lat wstecz ale nie było możliwości finansowych żeby wystartować (teraz też mogłoby być lepiej ale na utrzymanie 450'ki wystarczy ;)). Przebrnąłem przez etap zawisów i zacząłem loty postępowe. Na symku ośmielam się wisieć na pleckach i latać dużo bardziej dynamicznie postępowo ale to tak jest kiedy nie wisi nad tobą groźba rozwalenia modelu.
Na przyszły sezon snuję nieśmiałe plany zakupu jakiejś 500'tki ale to jeszcze dosyć odległe plany bo chciałbym też kupić jakiegoś znośnego kita 450'ki i przełożyć do niego bebechy z KDS'a bo mechanika w obecnym modelu jednak ma sporo luzów no i marzy się alu + CF ;p. To by było na tyle o mnie. Teraz mam pytanie czy są tutaj jacyś helimaniacy z Trójmiasta i okolic? Fajnie by było sobie polatać z kimś, wymienić się doświadczeniami i po prostu pogadać o wspólnym hobby ;)

Pozdrawiam!
KDS 450s + KDS K-7XII ---> SPRZEDANY
Tarot 500 ESP złożony i oblatany ;D
Awatar użytkownika
Neomutant
Elita forum...
Podziękował: 28 razy
Podziękowano: 35 razy

Postautor: Neomutant » 3 lut 2013, o 17:00

Witamy na pokładzie :)
Awatar użytkownika
lethe
Elita forum...
Podziękował: 91 razy
Podziękowano: 47 razy