cześć, pozdrowienia z północnego Yorkshire

Zanim namalujesz swoje pierwsze dzieło, "dzień dobry" wszystkim powiedz.
Regulamin forum
Serdecznie witamy nowo przybyłych na naszym forum i zapraszamy do ujawnienia się :banana:

Uratuj Zborka - Podaj w temacie wątku swoją lokalizację!
Wstaw awatar i lokalizację - Nie wiesz jak? Skorzystaj z linku z instrukcją lub zapytaj nas :mrgreen:
:piwo:
misiol
Witaj. Zanim zapytasz - poszukaj i poczytaj!
Posty: 7
Rejestracja: 26-01-2011

Postautor: misiol » 26 sty 2011, o 23:55

Witam serdecznie, mam na imię Jacek. Jestem lekarzem , pracuję w UK od kilku lat. Posiadam jako-takie doświadczenie ogólne i słabe jeszcze w pilotażu. moje maszyny to: lamowaty ale wyglądający kosmicznie Century Vapor, Trex 250 flybarless z zamiarem rozbudowy o flymentora, Trex 700 E flybarless silnik Kontronik 700, ESC CC 160, Helicommand rigid. Spektrum Dx8 plus telemetria, Spektrum Dx6i. Oprócz tego Traxxas mini Revo oraz motorówka Thunder Tiger Outlaw z mocnym bezszczotkowym wypasem oraz Spektrum DR3. No i wciąż się uczę i uczę latania.....
Aaa zapomniałem o Parrot AR Drone, ale toto samo lata....
Ostatnio zmieniony 31 sty 2011, o 22:41 przez misiol, łącznie zmieniany 1 raz.
Trex 700E +Helicommand Rigid+Pyro+Jive120
2 Trex 250
Mini protos
Stretch Protos
Vapor CX
AR Drone
Outlaw Thundertiger speedboat
Mini Revo Mamba Pro
Spektrum Dx8, Dx6i, Dx3R
Awatar użytkownika
karol
Elita forum...
Posty: 834
Rejestracja: 25-02-2010
Lokalizacja: Szczecin / Cill Droichid
Podziękował: 62 razy
Podziękowano: 45 razy

Postautor: karol » 27 sty 2011, o 00:00

misiol pisze:moje maszyny to: lamowaty ale wyglądający kosmicznie Century Vapor
\


Witaj na wyspach :banana: , rzeczywiscie futurystyczny ten Century Vapor :thumb:
Pozdrawiam, Karol
Awatar użytkownika
Gmeracz
Lider forum...
Posty: 2203
Rejestracja: 16-03-2010
Lokalizacja: UE
Podziękował: 78 razy
Podziękowano: 206 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Gmeracz » 27 sty 2011, o 02:39

Witam i pozdrawiam znad samego Kanału :)