miruuu pisze:Moim zdaniem najlepszym wstępem do wszystkiego jest ogarnięcie ósemek. Najlepiej do przodu i do tyłu, choć z tym drugim cały czas mam duży problem.
pkali pisze:Ósemka kubańska w tym wszystkim jest najłatwiejsza . Ja się zawziąłem i tłukę wszystkie poziome. Na symku wychodzą. W realu jak zwykle będę miał opory
pkali pisze:Ósemki w płaszczyźnie pionowej udało mi się opanować stosunkowo łatwo
Kowal pisze:pkali pisze:Ósemki w płaszczyźnie pionowej udało mi się opanować stosunkowo łatwo
Co rozumiesz przez opanowanie? W dzisiejszych czasach mało jest osób, które faktycznie umieją latać, dlatego ciekawi mnie na czym polega "opanowanie".
Kowal pisze:Ty latasz modelem, a nie "dokręcasz" to co model robi. Kontrolujesz model w całej figurze, a nie tylko w jej cześci no i oczywoście precyzja. Pomijam fakt, że ludzie nie umieją wylądować inaczej niz na holdzie, bo zabiją siebie i milion osób obok siebie.
Kowal pisze:Ty latasz modelem, a nie "dokręcasz" to co model robi. Kontrolujesz model w całej figurze, a nie tylko w jej cześci no i oczywoście precyzja. Pomijam fakt, że ludzie nie umieją wylądować inaczej niz na holdzie, bo zabiją siebie i milion osób obok siebie.
Wiktor pisze:Hmmm. To ilu z Was umie jeździć samochodem ? Takim normalnym nie rc. ?
aikus pisze:Kowal pisze:W dzisiejszych czasach mało jest osób, które faktycznie umieją latać,
Tylko do tego się przypierdole: a były kiedyś czasy ze takich osób było dużo?
pkali pisze:Ósemka kubańska w tym wszystkim jest najłatwiejsza . Ja się zawziąłem i tłukę wszystkie poziome. Na symku wychodzą. W realu jak zwykle będę miał opory
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość