Strona 39 z 40

Re: Jak działa/porusza się wirnik - zjawiska fizyczne - mity

: 22 maja 2016, o 17:13
autor: wojtekr
kąty podniosłem do 14st psychol mówił, ze ma nawet 17- może zobaczę

Re: Jak działa/porusza się wirnik - zjawiska fizyczne - mity

: 22 maja 2016, o 19:09
autor: Kenobi36
Żeby łopaty się nie złożyły w locie :-)

: 22 maja 2016, o 19:29
autor: Psychol
Nigdy nie mówiłem że mam 17 w Goblinie czy innym modelu. Raz w T-Rexie (jak zaczynałem latać) miałem na oko ustawione 14 ogólnego, które okazały się być 17-toma. W G500 mam 12.5 skoku ogólnego i 12 cykliki. Najwięcej miałem 16 stopni ogólnego i 16 cykliki jak robiłem "Speedy" G500 na łopatach EDGE 523mm, pakietach ZIPPY Compct 5800mAh i obrotach około 2750RPM. Ale do 3D mam około 12.5/12.

Dzisiaj latałem moim drugim G500 na RJX 520mm. Cyklika jest rzeczywiście wolniejsza pomimo takich samych ustawień aparatury, FBL-a i kątów. Może to przez to że obroty są niższe. Ale jest to spowodowane chęcią zbliżenia czasów lotu do G500 na łopatach 500mm. Za to ma więcej kopa na ogólnym i wydaje się być stabilniejszy (ale to może być przez brak luzów G500 na 520 ma około 150 lotów, a drugi ponad 800).

Re:

: 22 maja 2016, o 19:55
autor: wojtekr
Psychol pisze:Może to przez to że obroty są niższe.


Raczej nie, po zmianie na 520 dawałem mu różne obroty i było cały czas wolniej.

Re: Głowice i tarcze FB, FBL, DFC - różnice, ustawienia

: 13 paź 2016, o 18:25
autor: Pan Szampan
Mam problem z ustawieniem tarczy tzn. jeśli rusza się drążkiem np.ail to chodzą wszystkie serwa w różne strony sprawdzałem kabelki czy są według instrukcji do fbl'a podłączone i są dobrze z fbl do odbiornika kabelki też są dobrze.W aparaturze mam ustawioną tarczę 3 serwa 120* w programatorze ZYX'a też tak mam.Rewersami też się bawiłem i nic dalej to samo, ktoś wie jak to naprawić/ustawić?

Re: Głowice i tarcze FB, FBL, DFC - różnice, ustawienia

: 13 paź 2016, o 18:43
autor: lenu
W apce ma byc 1serwo 90st inaczej normal

Re: Głowice i tarcze FB, FBL, DFC - różnice, ustawienia

: 13 paź 2016, o 18:54
autor: Pan Szampan
Okey działa :)

Re: Głowice i tarcze FB, FBL, DFC - różnice, ustawienia

: 13 paź 2016, o 20:24
autor: lenu
:masakra: zostaw to na sobotę :P wytrzymasz :D

Re: Głowice i tarcze FB, FBL, DFC - różnice, ustawienia

: 13 paź 2016, o 21:09
autor: lin3e
Kamil kąty ustawia :)

Re: Heli - głowice, tarcze (rodzaje, sposób działania, ustawienia)

: 23 maja 2017, o 23:17
autor: Artja
Po ostatnim krecie już miałem zutylizować 450'tkę, choćby z racji braku części do głowicy rjx z którą bardzo się polubiłem. Plany uległy jednak roszadom, a Adam w imponującym tempie 24h dostarczył zamówioną głowicę Tarota. Wizualnie to ciężki masywny kloc, lecz w rzeczywistości głowica dość lekka i fajnie pomyślana, trochę gorzej z wykonaniem, ale ujdzie.

Obrazek

Podoba mi się zacisk huba na wale niezależny od śrub w osiach ramion zbieraków oraz wymienne ramionka. Nie rozumiem tylko, czemu te ramionka są takim masywnym wspornikiem w płaszczyźnie, która praktycznie nie pracuje na zginanie. Dołączone śruby w okuciach łopat, razem z nakrętkami elegancko wypędzlowane na czarno, składał człowiek który urwał się na wagary gdy była mowa o minimalnej długości skleszczenia śrub. W sumie drobiazg, bo akurat tych śrubek mam cały kontener.

Obrazek
Obrazek

Jest tam jeszcze element, który ratuje sprawę i kupił moje serce.

Obrazek

Mam nadzieję zachować ten kapsel w kolejnych wcieleniach 450'tki :)

Re: Heli - głowice, tarcze (rodzaje, sposób działania, ustawienia)

: 24 maja 2017, o 05:52
autor: zborecque
450 Nitro, ten napis mam na 450 od trzech sezonów ;)

Sent from my D6633 using Tapatalk

Re: Heli - głowice, tarcze (rodzaje, sposób działania, ustawienia)

: 24 maja 2017, o 08:38
autor: Artja
Pewnie szukali słowa żeby dopchnąć tekst na obwodzie. PRO jest za krótkie ;)

Re: Heli - głowice, tarcze (rodzaje, sposób działania, ustawienia)

: 24 maja 2017, o 08:50
autor: mwx
Artja pisze:Podoba mi się zacisk huba na wale niezależny od śrub w osiach ramion zbieraków oraz wymienne ramionka. Nie rozumiem tylko, czemu te ramionka są takim masywnym wspornikiem w płaszczyźnie, która praktycznie nie pracuje na zginanie.


Wyglądają masywnie, ale i tak potrafią się pogiąć przy walnięciu. W sumie spoko, bo coś musi przejąć energię a ramionka można kupić osobno.

Re: Heli - głowice, tarcze (rodzaje, sposób działania, ustawienia)

: 24 maja 2017, o 10:45
autor: Artja
mwx pisze:Wyglądają masywnie, ale i tak potrafią się pogiąć przy walnięciu. W sumie spoko, bo coś musi przejąć energię a ramionka można kupić osobno.

No własnie, nie mam nic przeciwko temu żeby się pogięły przy walnięciu zamiast próbować udawać, że przetrwają ten event. Masywność przy okuciu i sztywność w płaszczyźnie popychacz-wał sprawia, że ramionko zamiast się zgiąć będzie próbowało wyrwać śrubkę z okucia. Pół biedy jeśli zerwie tylko łeb śruby, ale jest spora szansa że gwint zostanie w okuciu i straty wzrosną, bo wydłubanie 1,5mm gwincika nie będzie zadaniem trywialnym.

Re: Heli - głowice, tarcze (rodzaje, sposób działania, ustawienia)

: 24 maja 2017, o 10:50
autor: mwx
Prosta sprawa.
1. Idziesz do sklepu z przyprawami
2. Kupujesz ałun
3. Wsypujesz go do szklaneczki
4. Dolewasz wody
5. Wrzucasz aluminiowe okucie
6. Stawiasz szklaneczkę w ciepłym miejscu
7. Po 3 dniach wyjmujesz okucie bez śrubki w środku

Re: Heli - głowice, tarcze (rodzaje, sposób działania, ustawienia)

: 24 maja 2017, o 14:53
autor: Artja
Człek się uczy całe życie. Wypróbuję, bo dotychczas wolałem detonować niż rozpuszczać...

Re: Heli - głowice, tarcze (rodzaje, sposób działania, ustawienia)

: 24 maja 2017, o 15:09
autor: PiotrS
To faktycznie działa?
Jakie proporcje roztworu dać?

Re: Heli - głowice, tarcze (rodzaje, sposób działania, ustawienia)

: 24 maja 2017, o 16:37
autor: Artja
Zacząłem mieć obawy że rozpuszczę armaturę w umywalce jak się pozacinam przy goleniu

Re: Heli - głowice, tarcze (rodzaje, sposób działania, ustawienia)

: 25 maja 2017, o 00:46
autor: mwx
Proporcje właściwe :) Obojętnie, tak żeby się rozpuściło.
Metale żelazne żre, alu nie. Na ciepło żre szybciej.
Z aluminowego zacisku hamulcowego ukręcony odpowietrznik wyżera, to czemu nie ma wyżreć śrubki.. To jest stary sposób na ukręcone hartowane gwintowniki, których nie odwiercisz.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Re: Heli - głowice, tarcze (rodzaje, sposób działania, ustawienia)

: 25 maja 2017, o 06:17
autor: PiotrS
dzięki, przyda się