omcKrecik pisze:Dla silnika ograniczeniem napięcia jest praktycznie tylko prędkość obrotowa.
wojtekr pisze:omcKrecik pisze:Dla silnika ograniczeniem napięcia jest praktycznie tylko prędkość obrotowa.
Mi chodziło o to zdanie gdyż ograniczeniem dla silnik jest prąd bo prędzej się spali niż rozwali, nie?
miruuu pisze:Tak, prąd beca podają zadziwiająco wysoki w porównaniu do standardów do których przywykliśmy i których potrzebujemy. Sam jestem ciekawy ile w tym prawdy.... choć HW chyba by są jaj z klientów nie robił...
omcKrecik pisze:Natężenie prądu jest zależne od dwóch czynników : napięcia zasilającego i obciążenia mechanicznego.
wojtekr pisze:omcKrecik pisze:Natężenie prądu jest zależne od dwóch czynników : napięcia zasilającego i obciążenia mechanicznego.
Właśnie, skoro obciążenie i inne parametry są stałe [...]
omcKrecik pisze:miruuu pisze:Tak, prąd beca podają zadziwiająco wysoki w porównaniu do standardów do których przywykliśmy i których potrzebujemy. Sam jestem ciekawy ile w tym prawdy.... choć HW chyba by są jaj z klientów nie robił...
Jak nie chcesz dławić się chińskim sadłem ściemy dla frajerów, to daj go Wojtkowi do szybkiego zmierzenia. Masz niedaleko. Albo zapytaj Wojtka o wyniki dotychczasowych sprawdzeń, które są zbieżne z moimi skromnymi . Wiedza kosztuje, ale jej niedostatek bywa jeszcze droższy. Na szczęście rozeznanie rzecz nabyta
wojtekr pisze:w rozważaniach o powodach uszkodzenia silnika z powodu zmiany napięcia pozostałe parametry są i muszą być bo inaczej wprowadzamy równanie z wieloma niewiadomymi.
Tak czy inaczej silnik w modelu się pali a nie rozsypuje
omcKrecik pisze:Wątpliwe jest to "nigdy nie będzie takiej potrzeby" - nigdy nie mów "nigdy", nie wiemy co jutro przyniesie. Ostatecznie zasoby możliwości dobrze znać, tak jak inne własne zasoby
wojtekr pisze:Tak czy inaczej silnik w modelu się pali a nie rozsypuje
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość