Strona 5 z 6

Re: APM i Kalibracja ESC

: 17 sty 2017, o 23:31
autor: wojtekr
przy kalibracji monitor chodzi płynnie.
test motor działa jak powinine, da się uzyskać małe obroty

czyli coś z trybem, nie ma trybu manual testowałem na stabilize- na jakim innym mam testować?

Re: APM i Kalibracja ESC

: 17 sty 2017, o 23:32
autor: Artja
Acro

Re: APM i Kalibracja ESC

: 18 sty 2017, o 09:51
autor: wojtekr
w Acro jest tak samo- działa od razu po hardcorze i prawie nie ma regulacji

Jeszcze z ciekawostek miałem tak, że hexa po starcie się kręci jak by jej się pasek od ogona urwał - porządnie skalibrowałem kompas ale nie zdążyłem jeszcze sprawdzić czy jest ok.

Re: APM i Kalibracja ESC

: 18 sty 2017, o 09:56
autor: MacGyverek
W trybie acro nie uzywa apm kompasu. Jak masz acro to tylko dziala gyro. Cos masz nie tak w kierunkach obrotów silnikow chyba. Ew nie zle podlaczenie kolejnosci do apm.

Re: APM i Kalibracja ESC

: 18 sty 2017, o 19:11
autor: wojtekr
Jak robię test Motor A to kręci się prawy przedni (nr 5) i potem BCDE... ida kolejne po obwodzie. To coś nie tegez, nie?

HEXA X

Obrazek

Re: APM i Kalibracja ESC

: 18 sty 2017, o 19:42
autor: MacGyverek
Podlacz silniki jak na rysunku. Numer to wyjście z apma. Ale powinno iść w kolo.

Re: APM i Kalibracja ESC

: 18 sty 2017, o 20:22
autor: wojtekr
jest prawie ok,

dzięki panowie za pomoc- miałem zamienione obroty silników, więc startował ale kręcił się wokół osi. Czytałem kiedyś, ze były prace nad takim rescue na wypadek utraty jednego silnika nawet w quadzie- system miał to diagnozować i wprowadzić szybką rotację ale temat chyba umarł (?) nie wiem.

startuje ale ma jakieś drgawki tak jak by esc jakiś przerywał - to muszę ogarnąć.

Jakieś wskazania co do ustawienia programowania tych regli do silników 2205?

Obrazek

Re: APM i Kalibracja ESC

: 18 sty 2017, o 20:34
autor: wojtekr
a, i pomimo kalibracji silniki teraz ruszają na wolnych obrotach po uzbrojeniu

Re: APM i Kalibracja ESC

: 18 sty 2017, o 20:40
autor: Kenobi36
Tak ma być.

Re: APM i Kalibracja ESC

: 18 sty 2017, o 20:43
autor: wojtekr
a jakie są dobre i nie drogie regle do czegoś takiego?

Re: APM i Kalibracja ESC

: 18 sty 2017, o 20:45
autor: MacGyverek
Ja latam na ztw spider z blheli wgranym. Musisz podpiąć się przez isp atmegi i wgrać blheli.

Re: APM i Kalibracja ESC

: 18 sty 2017, o 20:50
autor: Kenobi36
A po co inne skoro te masz ?
Mam Hobbywing XRotor z Blheli_s i dshot 600 ale apm raczej nie wykorzysta :-)

Re: APM i Kalibracja ESC

: 18 sty 2017, o 20:52
autor: MacGyverek
Tylko tam jest jakieś g..no a nie blheli. Polecam zmienić. Niestety ale bootloadera tam nie ma i przez kabel serwa nie da się wgrac blheli m tylko isp.

Re: APM i Kalibracja ESC

: 18 sty 2017, o 20:58
autor: Kenobi36
Jak atmega normalnej wielkości to mam ten dynks przytykany do procesora z góry .
Mkgę pożyczyć.
Obrazek

Re: APM i Kalibracja ESC

: 18 sty 2017, o 21:00
autor: MacGyverek
Polecam ten dynks. Jak 6 regli musisz zmienic to trochę lutowania jest. Ale pady sa Tak ze pod nozki nie trzeba się wlutowywac.

Re: APM i Kalibracja ESC

: 18 sty 2017, o 21:40
autor: Artja
wojtekr pisze: miałem zamienione obroty silników, więc startował ale kręcił się wokół osi. Czytałem kiedyś, ze były prace nad takim rescue na wypadek utraty jednego silnika nawet w quadzie- system miał to diagnozować i wprowadzić szybką rotację ale temat chyba umarł (?) nie wiem.

Poprawiłeś, tak? A zanotowałeś jak było? Bo może właśnie odkryłeś jak to zrobić żeby mieć rotację w osi Yaw, przy której da się wystartować, zawisnąć i wylądować :)

Re: APM i Kalibracja ESC

: 18 sty 2017, o 21:42
autor: wojtekr
Tak wystarczy zamienić wszystkie silniki a podłączyć do APMa normalnie. Wtedy lata jak na holdzie. Jak dajesz gaz to się kręci a jak zdejmujesz to nie i spada. Da się latac

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Re: APM i Kalibracja ESC

: 18 sty 2017, o 21:54
autor: Artja
Ale wtedy kierunek lotu w manualu jest jakąś przypadkową wypadkową rotacji i pochylenia? W trybach wspomaganych kompas miałby co robić w takiej konfiguracji :)

Re: APM i Kalibracja ESC

: 18 sty 2017, o 23:01
autor: Kenobi36
Może ti wersja headless i nie należy się przejmować w którą stronę jest obrócony :-)

Re: APM i Kalibracja ESC

: 18 sty 2017, o 23:22
autor: wojtekr
obaj macie rację: kierunek jest przypadkowy i robi się wersja headless :)