Strona 1 z 1

HK RadJet 800

: 22 gru 2016, o 13:22
autor: aikus
Oblatany.
Mozna powiedziec tak troche awansem "Trudne dobrego poczatki..." ... oby koniec byl radosny.

Dla wszystkich nastepnych, ktorzy beda sie brac za ten model: Wstepne ustawienie do lotu to MINIMUM i KONIECZNIE 50% dualrate na lotkach i 60% expo na lotkach.
Inaczej, jest to wariat nie do opanowania - ma tak czule lotki.
To plus chujowy pilot to byl miks ktory poprzednim razem doprowadzil do paskudnego kreta w ktorym model stracil caly dziob.
Ale odbudowalem:)


Docelowo wprowadze mu tylko jeszcze roznicowe lotki, bo w tej chwili ma symetryczne i to jest nie do konca dobrze.
RadJet nie ma stery kierunku i na zakretach ewidentnie widac, ze leci bokiem - wystawia dziob na zewnatrz.
Nie jakos mocno, nie jest to zbytnio grozne, ale widze to i mi to przeszkadza, wiec docelowo poprawie.

Natomiast poza tym - BAJKOWY SAMOLOT.
Super przewidywalny, grzecznie reagujacy na drazek, posluszny...

Mam malo doswiadczenia z deltami. W sensie delta czy tez latajace skrzydlo sensu stricte to jest tak naprawde moje pierwsze. POprzedni byl skipper, ktory jest ... niby taka troceh delta, ale ma tez ster kierunku i wysokosci...
Natomiast radjet, ma jedna ceche taka sama jak Skipper i jest to cecha ktora bardzo mi sie podoba, mianowicie, tego platowca NIE SPOSOB PRZECIAGNAC.
W locie szybowcowym, po zaciagnieciu drazka "na jaja" pozostaje sterowny, leci wolno i dosc szybko plasko opada.
Tak po prostu.

Chyba stane sie fanem delt i latajacych skrzydel.
Nie mam pojecia jakim cudem to w ogole lata, ale skoro lata tak zajebiscie... no to co??
Musze wszystko rozumiec?
;)

Zeby tylko to jeszcze wszystko łądniejsze bylo, bo niestety przewaznie to wszystko wyglada jak jakies dziwne dziwactwo... RadJet jest tym co jako tako wyglada i fajnie lata...
:)



Aha!
Chodzi o TEN samolot:

https://hobbyking.com/en_us/hobbykingr- ... r-arf.html

Re: HK RadJet 800

: 22 gru 2016, o 17:22
autor: dawo
Ejjj dawaj fotę "bez mordy"
Model mam, lata fajnie ale dla mnie za wolno na fabrycznym wyposażeniu. Zaleta taka że lekki, ale do wyważenia u mnie musiałem dołożyć metal na ogon... 3s1300 na fabrycznym setupie latał 4 minuty na pełnym gazie, po locie pakiet miał 3,85 na cele :)
Teraz dostał silnik od 450 i regiel 60A
Dodam że mój egzemplarz z fabrycznym wyposażeniem kiepsko reaguje na Elevator - nie wiem czemu, próbowałem zmieniać wychylenia lotek ale jak było słabo tak jest, a w osi Ail robi się mikser ;)
Zobaczymy jak będzie na nowym napędzie.

Re: HK RadJet 800

: 22 gru 2016, o 19:08
autor: aikus
Dodatkowa zaleta radjeta jest taka ze jest on wrecz stworzony do tego zeby mu wsadzic wiekszy silnik. Tylko trza wyjac troche tych drewnianych podkladek i wchodzi silbik od 450.

Natomiast co do twojego elewatora to jak dobrze pamietam to Ty tam masz jakies wiejsko zrobione zawiasy... popraw to i bedzie dobrze.

Re: HK RadJet 800

: 22 gru 2016, o 19:17
autor: SeKLeS
Co do silnika. Koleżka ma silnik od Belta w Funjecie. Tak tak, ten mały, pedalski róż. Z reglem bodajże 60 czy 80. Ogień! A silnik jest malutki i leciutki w porównaniu do standardowych motorów od 450tek.

Re: HK RadJet 800

: 22 gru 2016, o 19:54
autor: dawo
Już zamontowałem silnik turnigy 3500 kV i dobrze się wyważył (bez dodatkowego doważania) tylko teraz pakiet starczy pewnie na 2 min ;) A zawiasy też poprawię bo zapomniałem o nich ale z tego co pamiętam to na piankowy fabrycznych też mi Elev. słabo działał - może porostu poprzednie modele miały taki dobry Elev. że mam wypaczone oczekiwania :)

Re: HK RadJet 800

: 22 gru 2016, o 20:00
autor: aikus
Nie nie, ale ja pamietam ze ten ele u Ciebie rzeczywiscie zalosny byl... moze orczyki wydluz na serwach albo skroc na lotkach...
Co do wywazenia to tez nie wiem skad u Ciebie te problemy, u mnie na pakiecie 1,5 jest poprostu dobrze. Pakiet dosuniety na maksa do tylu i juz...

Re: HK RadJet 800

: 6 sty 2017, o 15:36
autor: aikus
Dzis zrobilem test smigla APC 6x5,5 (stockowe jest jakies miekkie plastikowe 5x5).
RadJet lata o niebo lepiej, jest ciutek szybszy i duzo lepiej reaguje na dodawanie gazu przy malych predkosciach.
Co wazne - nie drenuje przy tym jakos straszliwie pakietow! Po 4 min. na pelnym gazie mialem 3,78 - 3,82 V/s, czyli bardzo dobrze, praktycznie tak jak wczesniej.
Nie wiem jeszcze tylko jak bedzie z silnikiem i reglem w upalne dni. dzis byla dla nich laskawa temperatura, -13,5 stopnia :)
Fajowo sie latalo!!