niezbyt dokładnie to widać bo film się rozfokusował ale widzę na słowomwx pisze:Na pewno flatter. Po osiągnięciu felernej prędkości na podejściu zaczęło się od drgań lotki a skończyło na drganiach całego skrzydła.
Artja pisze:@mwx: dzięki za uwagi, pokrywają się z moimi przeróbkami w modelu. Lotki mam na zawiasach usztwynione płaskownikami wklejonymi na sztorc wzdłuz lotki. Twój filmik chociaż bolesny w skutkach, to jest jednak pouczający. Obawiam się że napędziłeś tym frekwencję na naszym lotnisku...
Artja pisze: flatter nie powinien się przenieść poza zawiasy lotki.
Kowal pisze:Ja tam bym poleciał, zamiast się doktoryzować. Sprawdź tylko skrzydło na skręcanie i dźwigar, żeby był mocny w miarę. Oczywiście, jeżeli się rozwali, to wysuniemy kolejne teorie spiskowe jak to w internetach.
trenowałem to samo w kilku moich. Więcej mocy wymagało mocniejszych silników i cięższych akumulatorów i niestety o szybowaniu można było zapomnieć... Dobroć rzędu latającej cegły.Generalnie model lata za szybko, utracił wiele ze zdolności do szybowania, pogorszyła się zwrotność.
Wróć do „Trenery, parkflajery i inne...”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości