HPI - Racing Bullet ST Flux 1/10 4WD

A miało być dobrze i tanio...
Awatar użytkownika
mikegsx400
Lider forum...
Posty: 1880
Rejestracja: 01-10-2014
Lokalizacja: Pruszków/W-wa
Podziękował: 133 razy
Podziękowano: 163 razy

Postautor: mikegsx400 » 19 mar 2017, o 18:16

A potem trafi na giełdę jako niekatowany, jeżdżony w niedzielę (przez kobietę, do kościoła;) ), generalnie igła :D
"...możesz być znacznie szybszy, nie myśl o tym, po prostu to zrób!"
Awatar użytkownika
Pietrek
wcześniej: Piotr G
Posty: 970
Rejestracja: 13-07-2015
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 70 razy
Podziękowano: 51 razy

Postautor: Pietrek » 19 mar 2017, o 18:17

Fajna ta miejscówa. No i fajne foty jak na fotografa i kierowcę jednocześnie. ;)
Następnym razem skatujemy tam jeszcze mojego bulleta i e-revo. Gotowe do jazdy.
W tygodniu kupię te pachołki tzn. "talerzyki" bo będą wystarczające do ułożenia trasy. A ich zaletą jest to, że się nie przewrócą jak tradycyjne pachołki no i cena. Będzie jak znalazł na następny weekend. :)
Pozdrawiam...
Piotr
--------------
nie potrafię ale spróbuję się nauczyć...
XL power 380 / XL power 550 / DX9 / Traxxas e-revo 1:16
Awatar użytkownika
Zybidk
Domownik forum...
Posty: 404
Rejestracja: 30-11-2015
Lokalizacja: Fanø (Dania)
Podziękował: 5 razy
Podziękowano: 55 razy

Postautor: Zybidk » 4 sie 2017, o 11:00

Odświeżę trochę temat. Pytanie mam takie bullet st flux czy E-revo? Testowaliście już trochę oba modele i z chęcią dowiem się co lepiej bullet na pakietach 3s czy może E-revo póki co na nimh z zestawu? Jakieś dobre rady?


Naciapane z iPhone
Zybidk
Awatar użytkownika
Pietrek
wcześniej: Piotr G
Posty: 970
Rejestracja: 13-07-2015
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 70 razy
Podziękowano: 51 razy

Postautor: Pietrek » 4 sie 2017, o 11:34

Zybidk pisze:Jakieś dobre rady?


tak, nie kupuj bulleta!!!

Spróbowaliśmy z Mirkiem bulletów i jednogłośnie mówimy NIE! Sypie się cały czas. Udało mi się może z raz czy dwa wyjeździć pełen pakiet bez uszkodzeń. Mirkowi chyba ta sztuka się nie udało. :D Można powkładać upgrady alu zawieszenia ale dalej bullet pozostaje gównem. Oprócz mechaniki mieliśmy tez problem z reglem, który od odrobiny wilgoci (zima, śnieg) wyłączał się i milczał aż do całkowitego wyschnięcia. A kontakt z HPI jest na tragicznym poziomie.
Erevo mam i to jest zupełnie inna jakość. Oczywiście za tym idzie również cena. Nimhy odłożyłbym na bok i włożył lipo.
Pozdrawiam...
Piotr
--------------
nie potrafię ale spróbuję się nauczyć...
XL power 380 / XL power 550 / DX9 / Traxxas e-revo 1:16
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19685
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 4 sie 2017, o 11:36

Bralbym erevo ale brushless.
Jest jeszcze te małe erevo. Bardzo fajne.
Awatar użytkownika
Zybidk
Domownik forum...
Posty: 404
Rejestracja: 30-11-2015
Lokalizacja: Fanø (Dania)
Podziękował: 5 razy
Podziękowano: 55 razy

Postautor: Zybidk » 4 sie 2017, o 11:40

E-revo jest na brushless silnik i regiel mamba. Dodatkowo w zestawie są nimh pakiety. Napewno lipo będzie. Póki ja nie będę tego używał to chyba nimh dla dzieciaków wystarczy


Naciapane z iPhone
Zybidk
Lasiek
Domownik forum...
Posty: 295
Rejestracja: 07-04-2015
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: Lasiek » 4 sie 2017, o 13:14

potwierdzam mam 2 bullety jak chcesz jezdzc na pelnej ku.... to sie syppie poloski sie urywaja i kielichy sie rozlaza. upgrade jak zrobisz na alu bo jak na plastykach jezdzisz to ciagle uwazac muszisz bo kolo sie ciagle urywa i mi ciagle lewe.
pozdrawiam Bartek

heliki : G 380 k bar, G 570 k bar, G 500 k bar, G 700 kbar, G 700 brajan;
GauiX3 x2 k bar; Gaui x3 brajan, ALZRC 380 k bar, Agile 5.5 k bar
samoloty: Edge540 1,9m 35cm Edge 540 2,2m 55cm, yak 55, quantum observer FPV
dron: 250
radia: spektrum dx8 i dx6
Awatar użytkownika
Zybidk
Domownik forum...
Posty: 404
Rejestracja: 30-11-2015
Lokalizacja: Fanø (Dania)
Podziękował: 5 razy
Podziękowano: 55 razy

Postautor: Zybidk » 4 sie 2017, o 13:34

Jednym słowem odrazu kupić E-revo i mieć spokój z tym by uważać na gaz. Byłem prawie pewny na zakup E-revo a teraz juz jestem pewny że bedzie


Naciapane z iPhone
Zybidk
Awatar użytkownika
Pietrek
wcześniej: Piotr G
Posty: 970
Rejestracja: 13-07-2015
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 70 razy
Podziękowano: 51 razy

Postautor: Pietrek » 4 sie 2017, o 14:35

Możesz do e-revo kupić moduł BT do aparatury, zainstalować aplikację na telefonie i w nim zmieniać wszelkie ustawienia regla. Proste i bardzo wygodne. Dlatego od razu wkładaj lipole a moc skręć w reglu.
Pozdrawiam...
Piotr
--------------
nie potrafię ale spróbuję się nauczyć...
XL power 380 / XL power 550 / DX9 / Traxxas e-revo 1:16
jano
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 40
Rejestracja: 01-02-2015
Lokalizacja: Ostrołęka
Podziękował: 1 raz
Podziękowano: 4 razy

Postautor: jano » 5 sie 2017, o 00:15

W segmencie autek of-road Traxxas to jakieś dwie półki wyżej niż HPI, warto się zainteresować innymi solidnymi markami np. Team Losi, Mugen, Kyosho, Xray. Na giełdzie forum rcauto.pl pojawiają się używane zawodnicze wózki z dużym magazynem części za dobre pieniądze. Takie modele projektowane są pod kontem dużych obciążeń w przeciwieństwie do zestawów RTR np. HPI gdzie po każdej ostrzejszej jezdie autko wymaga poważnego remontu i ciągle generuje niemałe koszty.

Wróć do „HPI / Himoto”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość