No dobra... To od początku... Już jakiś czas zastanawiałem się nad pojazdem jeżdzącym. Kiedyś pytałem Was o opinie. Wnioski kończyły się na tym, że jeśli brać coś co ma jeździć fajnie, to warto zainwestować w jedną z "dobrych marek" dostępnych na rynku. Ponieważ nie byłem przekonany czy ta zabawa mi się spodoba, doszedłem do wniosku, że nie zainwestuje kasy, która wystarczyłaby na sklecenie jakiegoś już HK'450... Na próbę wybrałem coś, co oferuje HobbyKing za nieduże pieniądze a jednocześnie cieszy się dobrymi opiniami wśród użytkowników...
Na pierwszy ogien poszedł więc 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy. Mały, poręczny ale dość szybki samochodzik powinien mnie ucieszyć...
Na wstępie kilka danych technicznych:
Motor: 4800KV Brushless Inrunner (2040)
ESC: 25A Brushless (with Reverse)
Battery: 2S LiPo (98x25x40mm Max Size) w/ XT-60 connector [Required]
Servo: 15g Micro
Traction: Full Time 4WD, Twin Diff
Length: 245mm
Width: 190mm
Height: 125mm (At Top of Wing)
Groung Clearance: 20~30mm Adjustable
LiPo: 2S 1000~1300mAh
Rx/Tx: 2CH Radio System
Paczka dotarła przedwczoraj. Wczoraj znalazłem chwilkę, żeby otworzyć i zrobić krótką fotorelacje





Ponieważ to pierwsze auto, przy okazji zamówiłem apkę Turnigy GTX3 AFHDS 2.4ghz 3 Channel Radio System.
Specs:
Channels: 3
RF Type: 2.4Ghz AFHDS
Bandwidth: 500Hz
RF power: less than 20DB
Sensitivity: 1024
Low Voltage Warning: Yes (less than 9V)
Fail Safe: Yes
DSC Port: Yes (3.5mm PPM)
Charging Port: Yes
Power: 12V DC (1.5AA x 8)
Weight: 395g
CE & FCC certified
3.9" Blue Back-lit LCD
Programing Options:
Model Memory (10 Models)
Servos NOR/REV
Steering Trim
Throttle Trim
Dual Rate
End Point Adjustment
ABS Settings
EXP Settings
Includes:
Turnigy GTX3 Transmitter
Turnigy GTX3R 3 Channel receiver
RX Antenna Tube
Bind Plug
User Manual
Dlaczego to radio? 3 kanały, DR, EXP no i odbiorniki pasują do mojej Turnigy 9x v2.








Z zewnątrz autko wygląda tak:




Pod maską...








Żeby nie zanudzać zdjęciami, więcej fotek wrzuciłem na blogu...
Model krótko testowany, głównie z pomieszczeniach zamkniętych, więc nie miałem możliwości sprawdzić na co go na prawdę stać. Pierwsze wrażenia jednak są jak bardzo dobre. Nie zrobiłem jeszcze przejciówki na małe pakiety, więc póki co testuję na pakietach 1000mAh 3S. Autko ma więcej mocy niż się spodziewałem. Do jazdy po piwnicy mocno zredukowałem end point, inaczej był praktycznie niesterowny. Mały wariat. Teraz jeżdże na end point gazu 66%, żeby dać mu mniej więcej tyle mocy co otrzymałby od pakietu 2S i tym samym żeby nie zajechać go zbyt szybko

W wolnej chwili zrobie jeszcze jakieś filmiki to wrzucę. Jak macie pytania, chętnie udziele odpowiedzi. Ciężko mi na tym etapie obiektywnie oceniać model, ale wydaje się być bardzo dobrym wyborem. Mały wariat z mnóstwem tanich części zamiennych pod pakiety, które i tak w domu leżą. To właśnie to, czego mi było trzeba

No to na razie tyle
