Kyosho - Pure 10 GP Alpha 4WD Nitro On-Road
: 30 maja 2016, o 09:36
Stałem się (jeszcze nie wiem czy szczęśliwym
, ale za free
) posiadaczem podwozia z silnikiem modelu KYOSHO Pure 10 GP Alpha 4WD Nitro On-Road z silnikiem KYOSHO GX-12.
Niestety, do pełni szczęścia brakuje kilku części do sprzęgła
Konkretnie tych w ramce na rysunku:

Niby znalazłem w UK: Kyosho Clutch Roller Bearing (Replaces LD70), ale brakuje mi jeszcze tej "obudowy" z zębatką 14T, którą co prawda mam, ale zauważyłem, że ma "nadgryziony" jeden ząb:

W trakcie pisania trwały poszukiwania, i w efekcie znalazłem sprzedawcę na eBay, który posiada (między innymi) tą zębatkę w dwóch wersjach:
kyosho alpha 2/3 nitro racer GX-12 GX-15 Clutch bell Plastic,
oraz
kyosho alpha 2/3 nitro racer GX-12 GX-15 Clutch bell Metal
I teraz pytania do znawców tematu napędu nitro:
1. Czy metalowa zębatka "zdawcza" nie "zajedzie" szybciej tej "odbiorczej" plastikowej
2. Czy warto od razu zmienić "klocki cierne" w sprzęgle
To było by chyba na razie na tyle...


Niestety, do pełni szczęścia brakuje kilku części do sprzęgła


Niby znalazłem w UK: Kyosho Clutch Roller Bearing (Replaces LD70), ale brakuje mi jeszcze tej "obudowy" z zębatką 14T, którą co prawda mam, ale zauważyłem, że ma "nadgryziony" jeden ząb:

W trakcie pisania trwały poszukiwania, i w efekcie znalazłem sprzedawcę na eBay, który posiada (między innymi) tą zębatkę w dwóch wersjach:
kyosho alpha 2/3 nitro racer GX-12 GX-15 Clutch bell Plastic,
oraz
kyosho alpha 2/3 nitro racer GX-12 GX-15 Clutch bell Metal
I teraz pytania do znawców tematu napędu nitro:
1. Czy metalowa zębatka "zdawcza" nie "zajedzie" szybciej tej "odbiorczej" plastikowej

2. Czy warto od razu zmienić "klocki cierne" w sprzęgle

To było by chyba na razie na tyle...
