mwx pisze:Może być problem z mieszaniem oleju z gazem
wojtekr pisze:lpg = turbina a turbina raczej do lotów postępowych - 20km w jedną i 40km w drugą stronę czyli raczej FPV
pkali pisze:aikus problem z lpg nie wynika z ciśnienia, pod jakim trzeba go przechowywać w stanie ciekłym tylko natychmiastowego przejścia w stan gazowy po rozszczelnieniu zbiornika. To by się nie paliło, to by wybuchało.
wojtekr pisze:aikus pisze:ale kuźwa, nie ma żadnej sensownej alternatywy dla Nitro?
Jest - LiPo 6S
mwx pisze:Coś waść przekombinowujesz. Każdy żarowy silniczek odpali i będzie działał na czystym metanolu z olejem, tylko będzie miał mało mocy.
mwx pisze:Można wykorzystać np. podtlenek azotu i to działa na silniki (jeśli dobrze pamiętam to chyba chłopaki z Wrocławskiej polibudy próbowali obejść regulamin SAE Aerodesign i zastosowali dyszę przed gaźnikiem, bo literalnie nie jest to ani modyfikacja silnika, ani składu paliwa, które były zakazane), jednak dozowanie i przechowywanie w dodatkowej butli ciśnieniowej jest bardziej problematyczne, niż nitrometan, który po prostu jest w paliwie.
Podtlenek azotu jest stosunkowo łatwo osiągalnym, całkiem śmiesznym gazem
Działaj, może otworzysz nam nową furtkę
aikus pisze:
Otóż to, a do tego będzie gorący i będzie mu się robiła dzira w tłoku.
mwx pisze:
Ej, a nitrometan produkować ... trudno by było?
...
https://www.vmc.org.pl/organiczna/item/ ... -i-synteza
https://www.forum.biolog.pl/nitrometan- ... 57230.html
Nie wygląda jakoś trudno.
Ja się nie podejmuję, nie odważę się, ale na 100% mamy w zasięgu kogoś kto by wiedział co i jak, żeby się przy tym nie spalić nie wysadzić w powietrze i tak dalej.
No i tylko jeszcze pytanie czy jak sobie sam wyprodukuję w garażu dla siebie i dla kolegów to też nie jest jakiś paragraf za to...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości