Co dziś zrobiłeś ze swoją (nie tylko) latającą maszyną

Na każdy temat. Byle kulturalnie...
Regulamin forum
Jakiekolwiek wulgaryzmy, obrażanie innych użytkowników i wszelkie inne działania sprzeczne z powszechnie przyjętymi normami społecznymi będę automatycznie eliminować posty, wątki a nawet autora.
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 7363
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 642 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 27 mar 2019, o 11:50

Ja bym całą ramę zwęził do szerokości górnej części. Jedyne co wymagać będzie przeróbki to płytka mocująca silnika. Trzeba by wymyślić jakieś sprytne mocowanie podwozia jeszcze, ale to szczegóły.
Awatar użytkownika
Carson
Faraon
Posty: 2216
Rejestracja: 22-05-2018
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Podziękował: 282 razy
Podziękowano: 114 razy

Postautor: Carson » 27 mar 2019, o 12:24

No jest to jakis pomysl! Tylko jeszcze trzeba zamocowac do ramy wsporniki belki ogonowej. Im węższy rozstaw tym slabsza stabilizacja - tak mi sie przynajmniej wydaje.
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 7363
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 642 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 27 mar 2019, o 12:35

Nie przejmowałbym się tym specjalnie - na nieco mniejszym rozstawie nadal będą dobrze działały.
Są heliki które wcale nie mają podpórek. Belciorem świrowałem jakiś czas bez nich bo wpadały w resonans i nic złego się nie działo.
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 16300
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1778 razy
Podziękowano: 1022 razy

Postautor: aikus » 27 mar 2019, o 12:42

Co do podpórek To zgoda ale zwężenie całej ramy generalnie osłabia sztywność konstrukcji i to nie jest najlepszy pomysł. Pamiętam jak przesiadłem się z t-rexa sport a na t-rexa Pro. Naprawdę była odczuwalna różnica.
Swoją drogą latanie bez podpórek halikiem którego konstrukcja przewiduję że podpórki mają być to też trochę hardcora.
Nie bałeś się Maćku że ci pasek spadnie na przykład?

:D
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 7363
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 642 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 27 mar 2019, o 12:54

Latając Beltem nie boję się niczego. Jestem jak bullterier, jak wściekły byk.

Węższa rama to bardziej zwarta konstrukcja, nie powinno być źle. Fabrycznie i tak cała ta istotna część jest wąska, na pewno nie będzie gorzej. W przypadku starej 450 ten podział na szeroką i wąską część dodaje nieprzyjemnej chybotliwości, jakieś gówniane to rozwiązanie zawsze było wg mnie.
Awatar użytkownika
wojtanek
Domownik forum...
Posty: 458
Rejestracja: 18-11-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 3 razy
Podziękowano: 9 razy

Postautor: wojtanek » 27 mar 2019, o 13:12

aikus pisze:Co do podpórek To zgoda ale zwężenie całej ramy generalnie osłabia sztywność konstrukcji i to nie jest najlepszy pomysł. Pamiętam jak przesiadłem się z t-rexa sport a na t-rexa Pro. Naprawdę była odczuwalna różnica.
Swoją drogą latanie bez podpórek halikiem którego konstrukcja przewiduję że podpórki mają być to też trochę hardcora.
Nie bałeś się Maćku że ci pasek spadnie na przykład?

:D
W Chase grubość belki ogonowej wyklucza potrzebę podpór. A są w oryginale.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
DX8 IIG: KDS CHASE 360, KDS AGILE5.5, GOBLIN 500, GOBLIN 700, DEVIL X360 x2 , 2x SAMOLOT

Pozdrawiam
Wojtek
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 16300
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1778 razy
Podziękowano: 1022 razy

Postautor: aikus » 27 mar 2019, o 13:55

wojtanek pisze:W Chase grubość belki ogonowej wyklucza potrzebę podpór. A są w oryginale.



Pewnie dla nadgorliwców, którzy nie są chętni zaufać inżynierii KDSa.
I którym ja się nie dziwię.
Osobiście średnio chciałoby mi się ufać inżynierii MSH w przypadku Protosa 380, który też nie ma podpór, a jednak co by nie mówić heliki MSH były nawet w najgorszym wydaniu o klasę lepsze niż KDSy...
Awatar użytkownika
PiotrS
Olimp forum
Posty: 3807
Rejestracja: 19-06-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 162 razy
Podziękowano: 240 razy
Kontaktowanie:

Postautor: PiotrS » 27 mar 2019, o 14:04

wojtanek pisze:W Chase grubość belki ogonowej wyklucza potrzebę podpór.


Mam wrażenie, że miałem innego Chase'a niż Ty ;)
Poważnie mówisz o oryginalnej belce węglowej, która pękała nawet od groźnego spojrzenia ?
XLPower i Protos rc-heli.pl
Awatar użytkownika
wojtanek
Domownik forum...
Posty: 458
Rejestracja: 18-11-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 3 razy
Podziękowano: 9 razy

Postautor: wojtanek » 27 mar 2019, o 14:05

aikus pisze:
wojtanek pisze:W Chase grubość belki ogonowej wyklucza potrzebę podpór. A są w oryginale.



Pewnie dla nadgorliwców, którzy nie są chętni zaufać inżynierii KDSa.
I którym ja się nie dziwię.
Osobiście średnio chciałoby mi się ufać inżynierii MSH w przypadku Protosa 380, który też nie ma podpór, a jednak co by nie mówić heliki MSH były nawet w najgorszym wydaniu o klasę lepsze niż KDSy...
Latałeś?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
DX8 IIG: KDS CHASE 360, KDS AGILE5.5, GOBLIN 500, GOBLIN 700, DEVIL X360 x2 , 2x SAMOLOT

Pozdrawiam
Wojtek
Awatar użytkownika
wojtanek
Domownik forum...
Posty: 458
Rejestracja: 18-11-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 3 razy
Podziękowano: 9 razy

Postautor: wojtanek » 27 mar 2019, o 14:07

PiotrS pisze:
wojtanek pisze:W Chase grubość belki ogonowej wyklucza potrzebę podpór.


Mam wrażenie, że miałem innego Chase'a niż Ty ;)
Poważnie mówisz o oryginalnej belce węglowej, która pękała nawet od groźnego spojrzenia ?
Masz rację węglowa belka to pomyłka!!! Ale na stalowej bez podpór kata idealnie!!!

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
DX8 IIG: KDS CHASE 360, KDS AGILE5.5, GOBLIN 500, GOBLIN 700, DEVIL X360 x2 , 2x SAMOLOT

Pozdrawiam
Wojtek
Awatar użytkownika
PiotrS
Olimp forum
Posty: 3807
Rejestracja: 19-06-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 162 razy
Podziękowano: 240 razy
Kontaktowanie:

Postautor: PiotrS » 27 mar 2019, o 14:09

Może...
Latałem P380 i Oxiakami. Bez podpór. Chyba się da. I nawet przy krecie nie ma dużej różnicy niż z podporami.
XLPower i Protos rc-heli.pl
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 16300
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1778 razy
Podziękowano: 1022 razy

Postautor: aikus » 27 mar 2019, o 14:15

wojtanek pisze:Latałeś?



Tak, ale to nie ma nic do rzeczy.
Przepraszam, KDSy są zajebiste. Wszystkie.
Co złego to nie ja.
:vhappy:
Awatar użytkownika
wojtanek
Domownik forum...
Posty: 458
Rejestracja: 18-11-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 3 razy
Podziękowano: 9 razy

Postautor: wojtanek » 27 mar 2019, o 14:37

aikus pisze:
wojtanek pisze:Latałeś?



Tak, ale to nie ma nic do rzeczy.
Przepraszam, KDSy są zajebiste. Wszystkie.
Co złego to nie ja.
:vhappy:
Nooo

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
DX8 IIG: KDS CHASE 360, KDS AGILE5.5, GOBLIN 500, GOBLIN 700, DEVIL X360 x2 , 2x SAMOLOT

Pozdrawiam
Wojtek
Awatar użytkownika
Carson
Faraon
Posty: 2216
Rejestracja: 22-05-2018
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Podziękował: 282 razy
Podziękowano: 114 razy

Postautor: Carson » 27 mar 2019, o 21:27

No wiec za Waszymi radami koncepcja sie zmienila - wzmocnilem gorna czesc ramy gdzie zawsze sa fale dunaju po krecie i tak zostaje :nw: Nie bede rzezbil w gunwie. Czekam na graty, wymieniam i w gore!

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 7363
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 642 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 27 mar 2019, o 23:15

No i taką rzeźbę w 450 to ja szanuję. Jest sportowo, agresywnie i na dodatek nie będzie deszcz padał na silnik, ESC i odbiornik.
Awatar użytkownika
Adam12
Elita forum...
Posty: 1330
Rejestracja: 31-10-2015
Lokalizacja: Podhale
Podziękował: 86 razy
Podziękowano: 77 razy

Postautor: Adam12 » 28 mar 2019, o 07:38

Carson pisze:.... Im węższy rozstaw tym slabsza stabilizacja - tak mi sie przynajmniej wydaje....

Sprawdź sobie średnice ew. silnika 6S który byś tam włożył. Żebyś sobie ramy za bardzo nie zawęził.
XL Power 380; ParkMaster Pro; Spektrum DX8
Awatar użytkownika
Bi0ly
czyt. Bajlandżaj
Posty: 1150
Rejestracja: 09-12-2014
Lokalizacja: Krosno
Podziękował: 36 razy
Podziękowano: 38 razy

Postautor: Bi0ly » 28 mar 2019, o 16:34

Ja w oczekiwaniu na łopaty do 360 wziąłem się za dłubanie w Oxy 8-)

Obrazek
XL 380\Oxy4 Max\Goblin 550\XL 550\Goblin 700 Black Thunder\Protos 700X- iX12

Pozdrawiam bi0ly :}
Awatar użytkownika
mikegsx400
Lider forum...
Posty: 1905
Rejestracja: 01-10-2014
Lokalizacja: Pruszków/W-wa
Podziękował: 134 razy
Podziękowano: 167 razy

Postautor: mikegsx400 » 28 mar 2019, o 19:13

A ja po ostatnich lotach bixlerem odchudziłem Blizzarda, zmieniłem silnik, wyjąłem balast i z 850g zrobiło się 760g, czyli 10 więcej niż producent przewidział dla wersji bez napędu :D
Liczę na odczuwalną różnicę, w weekend oblot.
"...możesz być znacznie szybszy, nie myśl o tym, po prostu to zrób!"
Awatar użytkownika
windcatcher
Dr Glut
Posty: 2300
Rejestracja: 10-08-2013
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 156 razy

Postautor: windcatcher » 30 mar 2019, o 09:05

Ktoś gdzieś ostatnio linkował pomarańczowy oczojebny sprej ale nie pamiętam gdzie.

Proszę przypomnieć linka do jakiegoś sprawdzonego pomarańczu widocznego z daleka i jaki biały podkład warto kupić aby dobrze krył?
iX12, O210,W360,T470,GX380,D420,P425,... --> Pozdrawiam Michał
Awatar użytkownika
Carson
Faraon
Posty: 2216
Rejestracja: 22-05-2018
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Podziękował: 282 razy
Podziękowano: 114 razy

Postautor: Carson » 30 mar 2019, o 09:29

Ja linkowalem ostatnio ale nie wiem czy mojego linka masz na mysli. Ja kupowalem bialy i neonowki firmy champion
https://allegro.pl/oferta/lakier-fluore ... 5504522586

Wróć do „Brudnopis”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości