miruuu pisze:Untrique, w jaki sposób mam to interpretować?
Linia do góry to dostawa od producenta, do dołu to sprzedane kity Assaulta. Ale nie zawsze. Może się zdarzyć, że zdejmują partię w Chinach z magazynu i wysyłają do EU albo US itp.
Kenobi nie uwzględnił faktu, że na początku Assaulty były tylko w magazynie w Chinach. Potem rozesłali je też do EU, UK, RUS, AUS, USA (tam są dwa oddzielne magazyny). Miało to oczywiście prrzełożenie na dynamikę sprzedaży w Chinach i interpretacja wykresów Kenobiego jest mocno chybiona.
Assaultem latają Niemcy. Jeśli ktoś lata tak jak tu, to kupowanie markowego modelu nie ma sensu:
https://vimeo.com/112446868Moim zdaniem Gartt/Assault to idelany model jeśli ktoś chce kupić pierwszą 700tę.
Protos Max z Brainem za $699 to dobra cena bo sam Brain to ok $220. Czyli goły kit to teoretycznie wychodzi $480. Ciekawe czy będą dostępne gołe kity? W przypadku rekitu po krecie drugi nowy Brain raczej rzadko będzie potrzebny...
Może latać bez żadnych części Aligna:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=d2Bf4LEUQZM&sns=em[/youtube]
Nawet po konwersji na gassera chińska zębatka główna daje radę:
[youtu_be]http://youtu.be/ovwtxE180uU[/youtu_be]
Kolejna teza Kenobiego okazuje się chybiona.
We wszystkich trzech Gartt''ach mam oryginalne:
- ramy
- śruby
- łożyska
- mocowania belki ogonowej
- tylne skrzynki ogonowe
- głowice DFC
Od początku planowałem stretch na 800 i dla świętego spokoju wymieniłem kilka części na Aligna:
- swash
- zębatkę główną
- popychacze
- stretch kit na 800
- podwozia
- ślizgacz ogona
Opisałem to w pierwszym poście wątku:
http://www.epheli.pl/index.php?name=PNp ... ic&t=42669Po półtora roku latania nic nowego do dodania. O tym, że tazowane wałki Aligna na ogonie pękają wiedziałem półtora roku temu. Jeden chiński pęknął w 800cie po półtora roku latania.