
AdamskY pisze:to ja mam trochę więcej czasu......do października
Się tak przypomnę nieśmiało...jedrus pisze:Kowal, a w W-wie i okolicach (powiedzmy ca. 50km od Chopina) to gdzie i na jakich wysokościach można bezpiecznie latać?
A drugie - w których rejonach PL możnaby latać bezpiecznie naprawdę wysoko?
Starałem się kiedyś zrozumieć jakieś ogólnodostępne mapy, ale mi to nigdy nie wyszło![]()
![]()
source : wg. IATA dot. przewozu rzeczy niebezpiecznych - a akumulatory litowe za takie są uznawane; trzeba się zastosować do limitów watogodzin Wh, gdzie 1 Wh = 1000mAh * 1V (z ich strony).
Do 100 Wh można przewozić bez przeszkód w obu rodzajach bagażu; od 100 do 160 Wh można przewozić w obu bagażach po uzyskaniu zgody operatora.
szkubi pisze:Wszystko fajnie tylko czy musiałeś zakładać kolejny temat żeby zadać to pytanie? Nie można było tutaj 1) viewtopic.php?f=67&t=2293 tutaj 2) viewtopic.php?f=67&t=2288 albo tutaj 3) viewtopic.php?f=67&t=2286 kontynuować tego wątku?
maciejisko pisze:Witajcie.
Mam kilka pytań:
1. Czy posiada ktoś instrukcję po naszemu do tego helika i jego apki?
2. Czy dioda gyro ma migać cały czas na czerwono?
3. Ile jest wart tak na prawdę ten helikopter? (nie finansowo bo to jest najmniej istotne) - pytanie do użytkowników
4. Czy jestem wstanie tym się nauczyć latać (w sensie tym helikopterem) nie mając doświadczenia na 6ch?
Przepraszam jeśli kogoś urażę prostotą zadanych pytań, ale to co dla Was jest niczym, dla mnie na teraz jest górą Syzyfa
Maciej
Turn on the transmitter and place the rudder joystick and the fine-tuning in their central positions.
Turn on the receiver and wait until the LED on the gyroscope turns on.Do not disturb the helicopter
before the LED turns on.The gyroscope is reading information from the transmitter and the initial
position of the helicopter. About 7 seconds later, after the signal is received, the LED will turn on
and the gyro starts working. Otherwise, the LED will flash constantly and you need to check whether
connections are normal and whether the battery is discharged, etc.
lethe pisze:Lub jeszcze prościej: rate przeciwstawia się obrotowi śmigłowca a heading lock zapamiętuje kierunek i stara się go utrzymać.
Macieju, jeśli to dla Ciebie jest skomplikowane to nie przejmuj się, z perspektywy początkującego to są niuanse i w obydwu trybach działania chodzi o to samo. Ten drugi tryb jest po prostu bardziej precyzyjny dzięki czemu łatwiej jest opanować model.
Jeśli chodzi o miganie diody to udało mi się dokopać do instrukcji gyro: http://www.art-tech.cn/english/pdf/V3%2 ... l%20EN.pdfTurn on the transmitter and place the rudder joystick and the fine-tuning in their central positions.
Turn on the receiver and wait until the LED on the gyroscope turns on.Do not disturb the helicopter
before the LED turns on.The gyroscope is reading information from the transmitter and the initial
position of the helicopter. About 7 seconds later, after the signal is received, the LED will turn on
and the gyro starts working. Otherwise, the LED will flash constantly and you need to check whether
connections are normal and whether the battery is discharged, etc.
Spróbuj przeprowadzić rozruch w ten sposób i zaobserwuj czy dioda nadal miga. Mówię to na wszelki wypadek ale zachowaj ostrożność za każdym razem kiedy podłączasz zasilanie. Upewnij się że masz włączonego holda lub odłączony silnik jeśli nie zamierzasz latać.
I nie obawiaj się pytać. Każdy kiedyś zaczynał a już wielokrotnie przekonałem się że na tym forum kręci się naprawdę wiele bardzo pomocnych i cierpliwych osób.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości