mwx pisze:Wersja 0.7 albo 1mm idealnie sprawdza się jako okładzina sprzęgła
mwx pisze:To coś jest największą porażką tego modelu. Każdy kto może i jest świadomy wymienia na "stary" typ okładziny z uszczelki właśnie.
Align wymyślił że da metalową okładzinę żeby się nie zużywała. No i się nie zużywa, ale się ślizga, grzeje i topi całą przekładnię. Na dodatek wysyła opiłki metalu w gaźnik.
Osa pisze:Nie rodzaj smarowania wskazuje czy silnik jest cztero czy dwusuwowy.
Osa pisze:Czterosuw też może być smarowany mieszanką paliwa z olejem.
Osa pisze:Serio, serio. Łożyska igiełkowe skutecznie załatwiają takie smarowanie, nacięte korbowody i takie tam.
Osa pisze:Skrzynia korbowa może być również kolektorem dolotowym to tylko puszka z jakąś przestrzenią do wykorzystania. Wspominali nam o takich silnikach w szkole na przełomie lat 80 - 90 tych, musiałbym zaglądać kiedy szkołę kończyłem w każdym razie w 91 roku byłem w kamaszach.
W dzisiejszych czasach Stihl coś takiego ma w ofercie to chyba się nazywa 4-MIX, ale nie chce mi się czytać sorrki.
aikus pisze:.
3. Rozkmina która mi sie niedawno w głowie pojawiła i za cholere nie wiem... : Jak są zrobione czterosuwowe silniki spalinowe w układzie gwiazdy? Bo dwusuw o luzik - wszystko co bym chciał wiedzieć to wiem, albo umiem sobie wyobrazić. Ale czterosuw?
mwx pisze:aikus pisze:.
3. Rozkmina która mi sie niedawno w głowie pojawiła i za cholere nie wiem... : Jak są zrobione czterosuwowe silniki spalinowe w układzie gwiazdy? Bo dwusuw o luzik - wszystko co bym chciał wiedzieć to wiem, albo umiem sobie wyobrazić. Ale czterosuw?
Majster, to nie tak. Zrobić czterosuwa gwiazdowego jest stosunkowo prosto. To z dwusuwem jest ciężki temat.
Podpowiem Ci tylko dlaczego
mwx pisze:, a sam pomyśl jak rozwiązać problem.
mwx pisze:A teraz pomyśl o gwieździe - tam skrzynia korbowa ma ciągle taką samą pojemność, nie ma skoków cisnienia. I co z tym zrobić?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości