
gusto pisze:Hmmm....
Tylko że jak go podnosisz z ziemi to nie trzeba dać dużo gazu. Zawsze ustawiam kąty na ok 13- 14.
Ja mam taki silnik: NTM rotor drive 450 1700kv / 930w i zębatkę 11t. Może to jest problem.
gcze pisze:Carson pisze:.....
-zobacz czy nie masz dużego luzu na łożysku tarczy, jeśli jest warto wymienić to łożysko, ale to ciężka przeprawa, palniki, młotki, przecinaki ;-) Chociaż na pierwszy rzut oka wygląda to na prosty zabieg, niestety skleili to chyba żywicą.
.....
Carson pisze:Luzu nie widze ale tarcza nie obraca sie swobodnie w rekach i przegub kulowy tez wg mnie ciezko chodzi w gniezdzie. Tak ma byc? lozyska chyba nie trzeba docierac zeby zaczelo sie swobodnie obracac?I drugie pytanie, czy tarcze mam od razu montowac do helika czy wymaga rozlozenia i skrecenia na loctite?
mwx pisze:Tarcza w goblinach 700 taka niby jest serwisowalna - SAB sprzedaje nawet do niej łożyska, ale rozebranie jej wymaga chamstwa, prasy i odrobiny szczęścia żeby przy zdejmowaniu łożysk nie rozwalić ich całkowicie.
Wszystko zaklejone w cholerę zielonym klejem.
mwx pisze:Tylko jak spojrzysz na ceny tarczy ALZRC i SABa to smutno się robi w serduszku i bardzo żal tą goblinową wyrzucić
1400 Gens bez półkimiruuu pisze:Z jakim lipo?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość