Postautor: dawo » 23 kwie 2024, o 16:07
Jak dla mnie kluczowy jest tutaj parametr C pakietu. Pakiety dedykowane do aparatur mają przeważnie bardzo niskie C co świadczy o ich małej wydolności prądowej. Nie muszą one z siebie wypluwać nie wiadomo jak dużych prądów co ma miejsce w pakietach dedykowanych do modeli im wyższy parametr C tym większy prąd mogą z siebie wydać i czuć to w locie. Pakiety do aparatur nie muszą być wydolne prądowo bo są rozładowywane w bardzo niskimi prądami. Zajechany pakiet od modelu na pewno bardzo dobrze by się spisywał w aparaturze gdyż też nie musiałby mieć wydolności prądowej. Pakiety do modeli muszą być, przynajmniej w jakimś stopniu, dość wydolne prądowo żeby model dobrze latał, obroty nie spadały i tak dalej. Ma to związek oczywiście z rezystancją wewnętrzną pakietu, jego cel. Im większa oporność ogólna pakietu tym oczywiście jest on mniej wydolny prądowo a jego energia jest zużywana w części na generowanie ciepła. Nie jestem specjalistą wysokiej klasy w temacie pakietów ale tak mniej więcej to wygląda

Heli: 450, V922, 2x250, Protos 380, Protos 500, 2 x XL POWER 550
Samoloty: 2 x Combat, FunCub, MX-S, Sebart Katana 50E, Skrzydło, 2xF16, Hyper Bipe, Hawk EDF, Rad Jet, Akrobat Halowy,Bolt Mavimodels, ASW28 Volantex, E-flight v900 i Mini EDGE 540, Kwarciński Micron 150,
Drony: quad 250 i QX 90,
Samochodziki: Traxxas Rustler i 2 x Rustler 4x4, Slash 2wd, Summit, Arrma Typhon i Infraction 6s
DX9 G2 :)