LechuW pisze:Do normalnego latania heli bym nie wziął bo układ przełączników typu hold, Idle nie jest jak w innych aparaturach,
pewnie bym się pomylił potem na żywo.
kudzu pisze:Ja przez jakiś czas męczyłem się z koszyczkiem na 18650ki, ale po dołożeniu pudełeczka ELRS zainwestowałem w dedykowanego lipola. Teraz energii nie braknie, a i gdy zajdzie potrzeba nadawania Lorą z większą mocą (wewnętrznym złączem puszcza „tylko” 50 mW), to i XT30 jest do dyspozycji.
Piotr_T pisze:Bez większych problemów podniosłem mu wersję oprogramowania radia i modułu do najnowszej
Piotr_T pisze:Ja mam wewnętrzny "4in1" (z racji na odbiorniki FlySky)
kudzu pisze:Nie znam się na produktach FlySky, ale dla zabawy i z ciekawości kupiłem odbiornik FS-iA6B, a przy okazji postanowiłem zaktualizować MULTI-moduł z FW bodajże 1.3.3.7 do, wtedy najnowszej (i chyba nadal), 1.3.4.0, oczywiście LBT. Ale po aktualizacji okazało się, że ze wszystkich, obsługiwanych protokołów, do wyboru pozostało mi raptem kilka (jakiś FrSky, HoTT i coś z DSMa chyba). Na czuja cofnąłem się do 1.3.33, czyli ostatniego, w którym nie było podziału na EU kontra reszta świata i AFHDS wrócił.
I w zasadzie chciałem zapytać czy też miałeś takie problemy, ale uświadomiłem sobie, gdzie może leżeć ten pies pogrzebany - być może FS-iA6B nie obsługuje LBT?
Ale jak za grosze, które mnie kosztował, to odbiorniczek całkiem fajny
Piotr_T pisze:Za to na pewno będę musiał zajrzeć do środka i podciągnąć hamulec lewego drążka w osi gazu / skoku ogólnego, bo opór który stawia jest zdecydowanie zbyt mały.
Piotr_T pisze:Widziałem ten obrazek, ale wszystkie tutoriale na forach i YT finalnie prowadziły do otwarcia radia
Ale fakt, patrząc na powyższe, to powinno się udać, chyba że czerwona śrubka reguluje tylko napięcie sprężyny centrującej w osi pionowej po włączeniu centrowania zieloną śrubką, a o to mi nie chodzi (dla heli byłoby to jeszcze OK, ale dla samolotów już nie za bardzo).