Nie wiem jak jest z łopatami w nowszych wersjach, ale te z pierwszych ompów są bardzo sztywne, dodatkowo na ali do niedawna były po 25 zł.kubacki pisze:Tyle ze te VTX są sztywne,a OMP takie miękkie, takze nie tylko nadruk
kubacki pisze:Na wstępie napisalem ,że model po 10 lotach bez kreta ,takze nie jest to wina kretobić bo ich nie było.
W poprzednim OMP explore takich problemów nie miałem, a w tym z TALY juz tak .
pkali pisze:Moje doświadczenia z nowymi regulatorami (podejrzewam, że mają taly) są takie, że helik potrafi puścić ogon. W starszych nie miałem tego problemu.
pkali pisze:Może to kwestia współpracy nowego esc ze starym fbl. Kiedyś ogon nie puszczał, teraz potrafi się pogubić np. przy overspeedzie
Mój M1 przy overspeedzie też się pogubił. Udało mi się też ogłupić ogon przy mocnym przeciążeniu.pkali pisze:Może to kwestia współpracy nowego esc ze starym fbl. Kiedyś ogon nie puszczał, teraz potrafi się pogubić np. przy overspeedzie.
Wysłane z mojego IN2010 przy użyciu Tapatalka
TomRar pisze:
Aaaaa... Gdzieś umknęło... No to faktycznie odpada moja teoria.
Tomek Stolorz też miał chyba problem z nowym silniczkiem i ostatecznie skończyło się na wymianie regla i silnika.
Czyżbym to ja trafił na jakiś pancerny egzemplarz?
kubacki pisze:Model po serwisie, straty nie az takie wielkie.
Podziekowania dla Andrzeja (Jazz) za szybkie podesłanie dowodu zakupu.Wieczorem wyślę email do 77hobby.pl w sprawie reklamacji.
Model uziemiony z powodu braku silnika i regulatora.
Niestety 77hobby.pl ma teraz urlop do 15 sierpnia, takze zdam relacje po 15 jak zostala rozpatrzona reklamacja.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość