
AdamskY pisze:Ramotny pisze:Zależy jaki jest silnik (kV i sprawność - przyjąłem 0.8)
jak to rozumieć? czemu 0,8 ?
przynenta pisze:Czy naciągając pasek zębaty stosować się tymi samymi prawami, co np. w samochodzie![]()
miszcz_waw pisze:przynenta pisze:Czy naciągając pasek zębaty stosować się tymi samymi prawami, co np. w samochodzie![]()
A jak się ustawia to w samochodzie?
Pasek naciągnąć tak aby całość kręciła się bez specjalnych oporów ale też aby jak złapiesz za wirnik główny to musisz wyczuć sporo siły kręcąc ogonowym zanim ząbki przeskoczą. Można też ustawiać na zasadzie że używając śrubokręta i "rozsądnej" siły między zębatka napędzającą a uchwytem belki pasek dociskany z jednej strony nie powinien dotykać drugiej strony. Naciąg i jego siła to największy mankament tej metody przeniesienia napędu...
przynenta pisze:2. Czy kąt 90 stopni pomiędzy orczykiem a snapem jest świętością, czy po prostu ma być jak najbardziej zbliżona do 90-ki![]()
Pytam się, bo widzę, że ideału chyba nie uzyskam
miszcz_waw pisze:Świętością to nie jest ale lepiej tak zrobić przy czym nie chodzi tu o 1 czy 5 stopni różnicy, starasz się możliwie zbliżyć do ideału i tyle.
Ramotny pisze:Ociera Ci się zębatka o kabinkę - oto cała tajemnica...
aureum pisze:Ramotny pisze:Ociera Ci się zębatka o kabinkę - oto cała tajemnica...
Browar dla Ciebie... Rzeczywiscie jest lekko przytarta kabinka... Wszystko pewnie przez to, ze z pakietem ja zamontowac to nie lada wyczyn.. Juz cala popekala przy gumkach... Ciasno wchodzi strasznie. W ogole nawet nie pomyslalem o tym, ze to kabinka moze byc... heheh Dzieki za pomoc... A juz nowe kola zamowilm z nerwow i rozpedu. Przydadza sie i tak. Rozumiem, ze moge latac dalej na takiej lekko spilowanej? w sumie tylko czubki zebow w polowie sie spilowaly. Czy lepiej wymienic?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość