Naze32 masz na CleanFlightcie czy na BaseFlightcie? Tak czy owak staraj się panować nad quadem w trybie bez stabilizacji (ACRO).
Nie pamiętam jak jest w modelach HK, ale zakładam że podobnie jak w Belcie, czy T-Rexach: czyli jest to tarcza 120 stopni (jeden punkt z tyłu i dwa z przodu - jeden z prawej drugi z lewej - odsunięte od siebie tworząc kąt 120 stopni). Taka tarcza sterowana jest trzema serwami, których praca regulowana jest mikserem: w przypadku głowicy z flybarem mikser jakiś musi być w apce.
Mikser powoduje taką pracę serw, że:
- ruszanie gazem góra-dół (THRO) powoduje, że cała tarcza równomiernie pochyla się w górę i w dół po wale (wszystkie trzy serwa idą góra-dół)
- ruszanie lotkami na boki (AILE) powoduje, że tarcza pochyla się na boki zgodnie z ruchem drążka (tylne serwo stoi mniej-więcej w miejscu, przednie serwa pracują tak, że przy ruchu drążkiem w prawo: prawe serwo pochyla tarczę w dół, a lewe wynosi ją do góry; przy ruchu drążkiem w lewo: lewe serwo pochyla tarczę w dół, a prawe wynosi ją do góry)
- ruszanie wysokością góra-dół (ELEV) powoduje, że tarcza pochyla się do przodu i do tyłu heli zgodnie z ruchem drążka (przy ruchu drążka w przód: przednie serwa idą w dół, a tylne idzie do góry; przy ruchu drążkiem w tył: przednie serwa idą do góry, a tylne idzie w dół);
A kombinacja ruchów wszystkimi drążkami powoduje jakąś wypadkową ww. ruchów

Czyli dodając gazu np. do 50% tarcza podniesie się do połowy zakresu (kąty zerowe), i w tej pozycji pochylenie AILE w lewo powoduje pochylenie tarczy w lewo na tej wysokości na której się znajduje itp.
Jak drążek gazu masz idealnie w połowie - to tarcza powinna być mniej więcej w połowie wysokości i ustawiona poziomo, kąty natarcia obu łopat powinny wynosić 0 stopni w każdej pozycji wirnika (obracając powoli wirnik - łopata ma 0 stopni nad ogonem, nad kabinką, po lewej i po prawej stronie). Zakładamy, że ster AILE i ELEV też są oczywiście na środku

. Jeśli drążek gazu masz na dole - to tarcza też powinna być cały czas poziomo, ale przesunie się na prawie sam dół (prawie, bo musi nadal mieć możliwość pochylania na boki i przód tył). W tej pozycji łopaty powinny mieć ok. -12 stopni (do nauki pierwszych zawisów wystarczy -9 stopni). Podobnie w najwyższej pozycji gazu: tarcza wędruje na prawie-samą-górę, nadal jest poziomo, i łopaty powinny mieć wszędzie +12 (lub np. +9) stopni.
Ruch tarczy trochę widać np. na tym filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=y7043fGg6GY