
mwx pisze:Zdecydowanie lepiej zmienić podwozie na pochylone do przodu (on 700X albo 600X) - to prawie całkowicie eliminuje haczenie o trawę. Na dokładkę można dorzucić dłuższy "statecznik" z 700 i już w ogóle nie ma tematu.
Clad pisze:mwx pisze:Zdecydowanie lepiej zmienić podwozie na pochylone do przodu (on 700X albo 600X) - to prawie całkowicie eliminuje haczenie o trawę. Na dokładkę można dorzucić dłuższy "statecznik" z 700 i już w ogóle nie ma tematu.
Ta opcja podmianki jest możliwa tylko dla flybara czy dla fbl'a też można tak zrobić? Fbl przy logowaniu musi być chyba poziomo, więc dla fbl'a ta przeróbka odpada?
Clad pisze:Dzisiaj testowałem 600tke dfc. Jest tam silnik na 12s align RCM-BL600MX 510KV. Podpiąłem esc sunrise ice 120A 6s. Pakiety 2x6s 3300 45C spięte na 6s.
Helik jest mułowaty i ledwo co lata nawet na 100% gazu. Jest jakaś opcja, żeby przy tym silniku latał "normalnie" na 6s?
mwx pisze:Z jakiego powodu chcesz go zasilać 6S, skoro i tak pakujesz 2 pakiety 6S?
Clad pisze:Właśnie zacząłem się zastanawiać, czy nie wymienić silnika z tego 12s RCM-BL600MX 510KV na 6s RCM-BL650L 1220KV. (Został mi po poprzednim heliku)
Co o tym myślicie? Ma to sens?
mwx pisze:Nie zapominaj, że głowica DFC średnio nadaje się do latania na małych obrotach.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość