
Różnice pomiędzy poprzednią wersją:
silnik, 3GX, łopaty, rama, mocowanie pakietów, kabinka, półka pod żyro, głowica.
Głowica zawiera w sobie mixer 3G - odpada jeden element regulacji.
Nareszcie oprócz grubszych okuć są również dłuższe gwinty w kulkach

Dodatkowo ma nareszcie wpust w kształcie nakrętki do mocowania do wału - ktoś pomyślał.
Nie potrzeba już dwóch podkładek pod wał.
Mocowanie pakietów przykręcane jest mniejszą ilością śrub i wygląda na to, że przyjmuje nowe i stare kabinki.
Nareszcie przy ustawieniu ogona na 90 stopni jest lekki kąt kontrujący na łopatach...
Jest dodatkowa półka pod wałem na moduł 3GX, odpowiednie wycięcia pozwalają dobrać się do gniazd i pokręteł.
Moduł jest zamontowany w osi wału.
Nie ma ani grama kleju na żadnej ze śrubek. Wszystko co jest skręcone - jest skręcone bardzo luźno albo leży obok (np w tarczy były 3 z czterech kulek)
Poprzedni model był po części przygotowany (rama, głowica, skrzynka ogonowa) - tu niestety walczymy z każdą, nawet najmniejszą śrubką.
Nawet ślizgacz na ogonie nie był wklejony. Gdyby nie ostatni kret z tego powodu - nawet bym nie sprawdził

Generalnie po podpięciu satelitki i serw jest mało kabli (to była zmora poprzedniego Reksia)
Ubyło kątów, przybyło obrotów (zębatka 15T, koło główne 150T - łatwo się liczy

W module 3G maksymalne kąty to 14 stopni. Tu mamy 12.
Obroty przy 11 stopniach 3450, przy 9 stopniach 3530, przy 0 stopni 3800

Na łopatach cały czas ostrzeżenie aby nie przekraczać 2800 rpm

dane dla silnika:
prąd ciągły do 46A (500W) chwilowy (5s) 68A (730W)
i regulatora:
prąd ciągły 35A, chwilowy 50A
Kurcze jak oni sobie to wyobrażają

