Strona 1 z 19
T-Rex 450L
: 23 paź 2013, o 11:50
autor: Hubi110
Re: T-rex 450L Dominator
: 23 paź 2013, o 12:42
autor: Neomutant
Niestety nie, wydaje mi się że trochę się wykosztujesz, nie lepiej żebyś kupił sobie do treningów tańszy odpowiednik 450tki ?
Re: T-rex 450L Dominator
: 23 paź 2013, o 12:46
autor: Hubi110
Czy ja wiem czy wykosztuje. Cena to 2.000. Czyli tak naprawdę tyle co za aligna 450 pro na 3gx. A ten jest na 6s. 6s na 450 to musi być niezły ogień. W tej cenie chyba całkiem fajnie to wygląda.
Do treningów mam bladzie 450x. Aczkolwiek fajnie by było coś z większą mocą.
Re: T-rex 450L Dominator
: 23 paź 2013, o 12:50
autor: lethe
Na Helifreaku jest już sporo tematów które dotyczą tego modelu, jeśli szukasz opinii i wrażeń to chyba najlepiej tam zacząć.
Sam model z opisu wygląda bardzo ciekawie chociaż osobiście nie lubię wersji combo. Dla mnie minusem jest też DFC w standardzie, chyba że wyeliminowali w jakimś stopniu problemy związane z takim rozwiązaniem.
Re: T-rex 450L Dominator
: 23 paź 2013, o 12:52
autor: Hubi110
a.no racja co do helifreaka. Dzięki. Poczytam zobaczę co ludzie o tym sądzą. Może się wstrzymam.. chociaż kusi bydlak..
Re: T-rex 450L Dominator
: 23 paź 2013, o 12:55
autor: super_mario2
Zwróć uwagę, że to nie jest 450tka jaką znamy. Tu są łopaty 360 w porównaniu z 325 do tej pory.
A zwykłą 450 też jest na 6S - jest dedykowany silnik 1700kV od Aligna.
Re: T-rex 450L Dominator
: 23 paź 2013, o 12:59
autor: Hubi110
Ok. Rozumiem. Problem w tym że nie mam na razie wogóle T-rexa. I sumarycznie zakup tego dominatora by wyszedł taniej niż kupno 450 pro 3gx + konwersja na 6s. (mówie o nowym zestawie)
Re: T-rex 450L Dominator
: 23 paź 2013, o 13:24
autor: lethe
Jeśli zależy Ci na cenie to zakup dobrego klona 450 PRO wyjdzie jeszcze taniej. Różnicę możesz przeznaczyć na przyszłe naprawy lub zakupić porządny system FBL.
Tym bardziej jeśli myślisz o 6S to kupując kit możesz od razu odpowiednio dobrać elektronikę.
Re: T-rex 450L Dominator
: 23 paź 2013, o 13:37
autor: Hubi110
Hmm..no może i macie racje..
Re: T-rex 450L Dominator
: 23 paź 2013, o 14:14
autor: shacker
Tylko, że ten Align to nie jest 450-tka, a "klasa" 480 - odpowiednik tego
http://www.rc711.com/shop/alzrc-devil48 ... 65_273_353 bo łopaty ma dłuższe. Znów zamieszanie w oznaczeniach wprowadzają. A propos 6S to nie zdziw się, jak będzie problem z zakupem lipoli do tego, bo wyboru prawie nie ma.
Re: T-rex 450L Dominator
: 23 paź 2013, o 17:12
autor: Artu
shacker pisze:A propos 6S to nie zdziw się, jak będzie problem z zakupem lipoli do tego, bo wyboru prawie nie ma.
Z tegoż to powodu, większość stosuje zasilanie 2x3S łączone w szereg

Re: T-rex 450L Dominator
: 23 paź 2013, o 17:28
autor: shacker
Artu pisze:Z tegoż to powodu, większość stosuje zasilanie 2x3S łączone w szereg

W 450 takie zabawy? Chyba miejsca mało na dwa pakiety z podwójnym okablowaniem...
Re: T-rex 450L Dominator
: 23 paź 2013, o 18:54
autor: crash
ja tam słyszałem same dobre rzeczy o dominatorze, a z pakietami nie ma problemów, widzialem na yt jak to wymiata- bosko...
edyta daje linka
http://www.youtube.com/watch?v=Ieqm1RG7kCYedyt ponowny, gens ace ma w ofercie 6s 1200mAh 40C i 1400mAh 40C. innych producentow nie sprawdzalem
pozdro
Re: T-rex 450L Dominator
: 23 paź 2013, o 19:54
autor: shacker
crash pisze:edyt ponowny, gens ace ma w ofercie 6s 1200mAh 40C i 1400mAh 40C. innych producentow nie sprawdzalem
No ma, próbuje je kupić już ponad miesiąc (te pierwsze). Regiel i silnik leżą, a pakietów nie ma. Ostatnio mi odpisali że będą - w przyszłym miesiącu

także tak to wygląda w praktyce. W HK są, ale kształt mi nie pasuje (wyższe niż dłuższe heh). Zostają jeszcze Aligna...których też nie ma (to akurat nie dziwne, bo w align.pl nigdy nie ma tego, co chce kupić).
Re: T-rex 450L Dominator
: 24 paź 2013, o 07:50
autor: Hubi110
No ok, ale z tego co widziałem ten Dominator ma miejsce na dolnej półce na dwa mniejsze pakiety 3s. Więc raczej problemu nie powinno być. Ma jednak inna koństrukcję niż zwykła 450.
Re: T-rex 450L Dominator
: 28 paź 2013, o 16:20
autor: crash
3gx kłopoty z gov w 450 l dominator -pomoże ktoś?
: 17 lis 2013, o 22:10
autor: Spin
Witam Wszystkich serdecznie!
Mam drugiego helika ( pierwszy T Rex 450 pro) tym razem jest o T Rex 450l Dominator . No i tu mam problem. Przy kolejnej konfiguracji, kroczek po kroczku, nie potrafię wyłączyć Gov . Na 3gx świeci na zielono, że aktywny. Po uruchomieniu silnik nie kręci, reszta działa. Apka futaba T8FG, odbiornik Futaba R6303SB, podłączony przez SBus, kanały się zgadzają, tylko jak wyłączyć Gov w 3gx, bo w nim upatruję główny powód z sterowaniem silnika.
Proszę o podpowiedź.
Pozdrawiam
Spin
Re: 3gx kłopoty z gov w 450 l dominator -pomoże ktoś?
: 17 lis 2013, o 22:52
autor: crash
pierwsza rzecz przy futabie to rewers dla gazu, bez tego w czasie podłączenia zasilania elektronika mysli ze gaz jest na full i blokuje silnik.
nigdy nie mialem 3gx, więc dalej nie pomoge

Re: 3gx kłopoty z gov w 450 l dominator -pomoże ktoś?
: 17 lis 2013, o 23:44
autor: super_mario2
GOV w 3GX jest tylko do spaliny i wymaga czujnika obrotów.
Re: 3gx kłopoty z gov w 450 l dominator -pomoże ktoś?
: 18 lis 2013, o 02:09
autor: Gmeracz
Mam tą samą apkę i ten sam FBL. Więc kolego napisz konkretnie co ci nie działa to pomyślimy. A przedtem zacznij od upgradu softu do wersji 4.0... To chyba najnowsza, z resztą szczegół...
Opisz konkretnie co i jak ci nie działa. Zakładam, że zacząłeś od gołej pamięci modelu?