Strona 6 z 6

Re: T-Rex 600N

: 14 maja 2020, o 14:58
autor: mwx
Jebnie to jebnie. Najważniejsze że zielone gumki przetrwają.
I customowe elementy też, mam nadzieję :mrgreen:

Re: T-Rex 600N

: 18 lut 2021, o 10:03
autor: mwx
Miałem już nie grzebać w tym trupie, ale jedna rzecz nie dawała mi spokoju.
Mam kabinę która gwarantuje nieco więcej miejsca z przodu, a środek ciężkości z pełnym zbiornikiem wciąż był trochę za mocno z tyłu.

Tak wyglądało to oryginalnie pod budą:

20161115_201811.jpg


Widać że jest miejsce na wypychanie sprzętu do przodu.
Jakiś czas montowałem baterię w ten sposób, ale czułem że to słaby pomysł i raz lądowałem z akumulatorem dyndającym na wtyczce...

20200411_174933.jpg


Jako że koledzy posiadający drukarki 3D prześcigają się w drukowaniu różnych pierdół, wystarczyło narysować to jakoś sensownie, podesłać do kilku i zobaczyć który będzie pierwszy :mrgreen:
"Usługa" została wykonana expresowo i już następnego dnia odbył się montaż.

Serwo od gazu dostało ramkę redukcyjną z gumkami likwidującymi drgania, bo te małe serwa lubią się wykaszanić od trzęsiawki (mocowanie wyłącznika i ramka wykonane w zakładzie msheli Co. Ltd):

20210217_120932.jpg


20210217_120912.jpg


Teraz bez paliwa jest lekko ciężki na nos, z pełnym zbiornikiem delikatnie na tył. Z połową zbiornika jest dokładnie na wale. Bliżej ideału w tym temacie się nie da, bez przenoszenia zbiornika idealnie pod wał :roll:

20210217_121225.jpg

Re: T-Rex 600N

: 31 sty 2023, o 15:23
autor: mwx
Ciekawostka: ze strony Aligna zniknęła seria XN a jej miejsce zajęły... oryginalne 600N i 700N. Co oznacza że model którego dotyczy wątek jest znowu "współczesny" :rotfl:

Rozwiązania techniczne zastosowane w XN były, delikatnie mówiąc, średnio udane i niezbyt lubiane.