Postautor: mwx » 8 wrz 2017, o 13:36
Mam limiter RevMax'a, ustawiony na 2150obr/min na głowicy, co przekłada się na 18275obr/min na silniku. Bez limitera bałbym się ostrzej latać, bo przy moim zamiłowaniu do szukania granic wytrzymałości Hyper na pewno wyplułby w końcu korbę bokiem.
Docelowo zmienię go na Brainowy governor, coby ograniczyć kabelkologię na pokładzie, zejść z masy i ułatwić sobie regulację obrotów, tylko muszę przeszczepić Rexiowi odbiornik z S.Busem, bo inaczej ten durny Brain2 nie ma wystarczającej ilości gniazdek :/
Multigov jest drogi, a ja nie chcę trzeciego governora/limitera na pokładzie.
Najfajniej to by było, jakby Brain umiał takie bajery robić, tylko w dobie umierających nitrusów nie ma na to szansy. No i chyba I/O by mu zabrakło.
Zamówiłem CarbSmarta, dorwałem za 15 baksów w US&A. Czekam tylko aż znajomy z hameryki mi tu go przywiezie, bo przesyłka bezpośrednio do RP kosztowała jakieś miliony. Niniejszym zaktualizowałem też tytuł tematu.
Do wspomnianego CarbSmarta muszę dorzeźbić sobie sensor, bo oryginalne są super delikatne a to co kupiłem przyjdzie bez.
Dla potomnych wielbicieli muzealnych exponatów (i dla siebie z przyszłości) zostawię tu info, że potrzebny jest termistor NTC, o rezystancji 100kOhm w 25stC, o stałej materiałowej B 4250 kikoKelwinów, ponieważ CarbSmart oczekuje takowych odczytów:
Temp. Opór
(st. C)|(kOhm)
10 |213
20 |127
30 |79
40 |50
50 |33
60 |22
70 |15.4
80 |10.8
90 |7.8
100 |5.7
Zamawiam zatem SR PASSIVES NTCM-100K-B4250