Zamienniki Scorpiona do T-Rex-ów

Jak nie podepniesz to nie zaiskrzy.
Awatar użytkownika
Max S
Domownik forum...
Posty: 282
Rejestracja: 30-06-2010
Podziękował: 3 razy
Podziękowano: 17 razy

Postautor: Max S » 6 paź 2010, o 22:34

tomek68 pisze:MAX S to mniej więcej tak. Mowa tu o silnikach 4035 hk i odp hyperiona. Czyli dydykowanych do modeli klasy 90 (700) ewentualnie do mocnych konfiguracji 600.

A teraz pobaw sie i spróbuj dobrać zębatkę na silnik o kv 630 do modelu kasy jak wyżej ,na 12 S :rotfl: przy mod 1 oczywiście.

Tomek68

Pierwsze
przy 600 uzywajac tej samej zebatki w 630KV masz te same obroty co Align 1220Kv orginalny silnik 600ki

600M (max 2200w) 1220KV * 25volt (6s) = 30500 obr/min

4025-630 (max 2700w) 630KV * 50volt(12s) = 31500 obr/min

Drugie
nieodrobiles dobze swojego zadania domowego jezeli chodzi o upgrade 700 class heli :hammer: :oops:

Scorpion Pinion Gear 10T 6mm Module 1.0 :banana:
Scorpion Pinion Gear 11T 6mm Module 1.0 :banana:

a teraz kawe na lawe :rotfl:
Cytat z opisu tych zebatek :D
"Ta zebatka jest specificznie zaprojektowana dla naszych HK4035 helikopterowych silnikow z rozmiarem do modulu1 i srednicy walka 6.0mm ktory jest uzywany w wiekszosci 700 clasy elektrycznych helikopterow i jest zrobiona z utwardzanej stali. Te zebatki idealnie pasuja do naszych HK4035 serji (silnikow)" :banana: :banana: :banana:

Powyzsza informacja jest z tej strony Scorpiona

http://www.scorpionsystem.com/catalog/a ... G_10T_6mm/


"This pinion gear is specificity designed for our HK4035 series helicopter motors, with the size of module 1.0 and the bore size of 6.0mm that are used with the most 700 class electric helicopters and are made with harden steel. These pinions are perfectly fit for our HK4035 series."

tomek68 pisze:A teraz pobaw sie i spróbuj dobrać zębatkę na silnik o kv 630 do modelu kasy jak wyżej ,na 12 S :rotfl: przy mod 1 oczywiście.

nie ma sie co bawic tylko trzeba zakladac 10 lub 11 zebow jak co komu pasuje :D
Ostatnio zmieniony 6 paź 2010, o 22:52 przez Max S, łącznie zmieniany 1 raz.
Maciek

TDR, T-Rex 800, 600-12s, 500
Flasher 500, CopterX 450, HK450, Kalt SB30
Futaba 12ZH, 10CH
tomek68
Domownik forum...
Posty: 339
Rejestracja: 25-02-2010
Lokalizacja: Drogheda
Podziękował: 1 raz
Podziękowano: 7 razy

Postautor: tomek68 » 6 paź 2010, o 22:51

Dorabiasz teorię zupełnie niepotrzebnie - praktycznie nikt nie wciska silnika powyżej 560 kV do żadnej 700 setki pamiętaj o mod 1

nic nie wspominałem o maluszkach 4025 to inny temat (zębatki 100 kilkadziesiąt t)

Tak zębatki 10i 11 T pasują idealnie szczególnie do 450 -560 KV. Obroty 630 kV rzadko nadają się do klasy 90 albo wcale .

mowa o 12 S

http://media.hyperion.hk/dn/hs/hs-spec.pdf

rzuć okiem na końcówkę strony drugiej typowe zastosowania silniki-4035- ilość cel i kV
Heli pilots live in a world full of vibration
Awatar użytkownika
Max S
Domownik forum...
Posty: 282
Rejestracja: 30-06-2010
Podziękował: 3 razy
Podziękowano: 17 razy

Postautor: Max S » 6 paź 2010, o 23:12

tomek68 pisze:Dorabiasz teorię zupełnie niepotrzebnie - praktycznie nikt nie wciska silnika powyżej 560 kV do żadnej 700 setki pamiętaj o mod 1

nic nie wspominałem o maluszkach 4025 to inny temat (zębatki 100 kilkadziesiąt t)

Tak zębatki 10i 11 T pasują idealnie szczególnie do 450 -560 KV. Obroty 630 kV rzadko nadają się do klasy 90 albo wcale .

mowa o 12 S

Ja tez rozmawiem o 4035 a nie o 4025
nie dorabiam zadnych teorji podalem suche dane z Scorpiona strony internetowej (a mam nadzieje ze oni wiedza co pisza)
rowniez czlowiek ktory prowadzi hurtownie scorpiona w Melbourne doradzil mi abym nie zakladal 4035-630 bo one sie bardziej nadaja do 700ki niz 600ki
wedlug jego informacji wiele ludzi lata z tym ustawieniem i sa zadowoleni ze wzgledu na wydajnosc tych silnikow w 700
jestem zaskoczony twoim stwierdzeniem ze NIKT nie uzywa 630KV do 700 bo Scorpion i hurtownicy twierdza inaczej
i unas w clubie jeden gosciu ma taki setup i jest zadowolony
jeszcze raz przytocze cytat z scorpiona strony
"he Scorpion HK-4035-630 motors have been developed for the newer 600 and 700 class electric helicopters"


tomek68 pisze:http://media.hyperion.hk/dn/hs/hs-spec.pdf

rzuć okiem na końcówkę strony drugiej typowe zastosowania silniki-4035- ilość cel i kV

Rzucilem okiem na strone 2 i widze ze sam sobie zaprzeczasz bo

cytat z tej strony
Hs4035 are used in fast airplanes, boats and heli with 690-720mm main blades such as trex700 etc,

"Hs4035 sa uzywane w szybkich samolotach, lodkach i helikach z lopatami pomiedzy 690-700mm takich jak trex700"
I podspodem masz

HP-HS4035-0400
HP-HS4035-0500
HP-HS4035-0560
HP-HS4035-0630

i 630KV jest w tej tabeli tak ze sie nadaje do 700 jak by sie nie nadawal to by go tam nie bylo a ze ma rekomendowane 10s to oniczym nie swiaczy bo jest to produkt hp
a inni producenci tacy jak scorpion rekomenduja 12s a o tym byla dyskusja od poczatku to ty teraz dorabiasz teorje.
Maciek

TDR, T-Rex 800, 600-12s, 500
Flasher 500, CopterX 450, HK450, Kalt SB30
Futaba 12ZH, 10CH
tomek68
Domownik forum...
Posty: 339
Rejestracja: 25-02-2010
Lokalizacja: Drogheda
Podziękował: 1 raz
Podziękowano: 7 razy

Postautor: tomek68 » 6 paź 2010, o 23:52

To teraz rzuć przykładem tych 700 setek latających na 12 s z silnikami 4035 630 kv. Na każdą jedną którą znajdziesz obiecuje że znajdę 20 z silnikami 450- 560 KV. Ale pewnie się ludzie mylą i nie wiedzą co dobre :rotfl: . Pewnie lepsze wysokie kV tylko po co ?.

A temat był o zamienniku na 6S :wow2: .

Fajnym przykładem zastosowania silnika 630 kv może być ta zębatka http://www.heli-team.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=972:t-rex-700-szczerzy-ukone-zby&catid=38:konwersje-modyfikacje&Itemid=65 sprzedawana przypadkowo z atakującą 12 T

Oczywiście na 12S miód malina i najlepiej schron betonowy dla użytkownika.
Heli pilots live in a world full of vibration
Awatar użytkownika
Max S
Domownik forum...
Posty: 282
Rejestracja: 30-06-2010
Podziękował: 3 razy
Podziękowano: 17 razy

Postautor: Max S » 7 paź 2010, o 01:08

tomek68 pisze:To teraz rzuć przykładem tych 700 setek latających na 12 s z silnikami 4035 630 kv. Na każdą jedną którą znajdziesz obiecuje że znajdę 20 z silnikami 450- 560 KV. Ale pewnie się ludzie mylą i nie wiedzą co dobre :rotfl: . Pewnie lepsze wysokie kV tylko po co ?.

A temat był o zamienniku na 6S :wow2: .

Fajnym przykładem zastosowania silnika 630 kv może być ta zębatka http://www.heli-team.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=972:t-rex-700-szczerzy-ukone-zby&catid=38:konwersje-modyfikacje&Itemid=65 sprzedawana przypadkowo z atakującą 12 T

Oczywiście na 12S miód malina i najlepiej schron betonowy dla użytkownika.

nigdy nie zaprzeczalem i zgadzam sie ze 45-560 KV sa bardzej popularne ale ty twierdzisz ze NIKT nie ma 700ki z 630kv co nie jest prawda

a temat byl czy 630kv jest za wysokie na 12s
Ramotny pisze:Tomkowi chodzi o to że silnik ma dość wysokie kV jak na 12s... ale moim zdaniem to tylko kwestia mniejszej zębatki... Za to moment jest po byku i stabilny... :)


tak na marginesie
Trex 700e Align 530MX 530Kv x 50v = 26500 obrotow podzielic na przelozenie 9.58 align standard (115t :12t) daje 2766 obrotow
Scorpion 4035-630 630Kv x 50v = 31500 obrotow podzielic na przelozenie 11.5 (115t : 10t) daje 2739 obrotow
tak ze obroty glowicy spadna ale moment obrotowy jest duzo wiekszy u skorpiona tak ze lata jak szalony
a ze zebatki 10t mod 1 istnieja to ci podawalem link powyzej

oczywiscie 12t zebatka jest za duza do 630kv tak ze nie rozumiem dlaczego dajesz ten przyklad z betonowym schronem :dk:
Maciek

TDR, T-Rex 800, 600-12s, 500
Flasher 500, CopterX 450, HK450, Kalt SB30
Futaba 12ZH, 10CH
elektromar
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 95
Rejestracja: 26-05-2010
Podziękowano: 3 razy
Kontaktowanie:

Postautor: elektromar » 7 paź 2010, o 12:00

Zawsze można dać zębatkę 9tkę,a nawet 8ki mają ,więc w czym problem.
http://www.rcmarket.org/mod-1-c-273.html
Chociaż z drugiej strony nie polecam tych zębatek ,bo materiał jakiś kruchy.
Jedna z takich mi pękła w locie.
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3734
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 316 razy
Podziękowano: 295 razy

Postautor: Ramotny » 7 paź 2010, o 12:06

Ja w moim SM-ie (600tka) mam 4035-630 na 11T i 12s...

Obrazek
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...

Wróć do „Silniki elektryczne i akcesoria”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości