Nie na bazie jednego postu lecz na bazie zdobytych doświadczeń z innymi regulatorami.
Poza tym kiedyś opisywałęś żę YEPy miały problemy z jakimiś silnikami. Właśnie się okazuje że HW też
Poza tym ja nie czepiam się tu HW , te problemy ma większości marek produkujących regulatory do samolotów i helikopterów.
Apropo krytykowania YPA to to że drugi produkt jest gorszy od pierwszego nie czyni tego pierwszego dobrym.
HW to takie samo badziewie, może ciut lepsze od YEPa ale nadal badziewie, wyszli narzpeciw użytkownikom z mocnymi BECami i dlatego się spopularyzował, ale cała reszta to przestarzała konstrukcja na najtańśzych podzespołach. Dorzucili ładną obudowę z radiatorem i mogli przywalić odpowiednią cenę. Dlatego są takie problemy że z takim silnikiem działa a z innym coś jest nie do końca dobrze.
Jazz pisze:serie dedykowana do helikow - z mocnymi becami i radiatorem.
Tu widać twój totalny brak wiedzy i zrozumienia. To że dali radiator to nie jest żadna zaleta, wręcz świadczy o tym jakie gówniane mosfety użyli, nie dość tego nawet radiator nie wystarcza, potrzebny jest wentylator
Dziwnym trafem YGE 60A obchodzie się bez wentylatora i radiatora i to od trzech lub więcej lat. A ćwoki z HW w dzisiejszych czasach wsadzili tandetne mosfety.
Jeśli takich prostych zależności nie rozumiesz to nie ma sensu aby z tobą dalej dyskutował.
Jak dla mnie regulatory do samolotów i helikopteró stanęły w rozwoju. HW ma troszkę lepsze badziewie więc rynek zdobywają i mogą nawet narzucić wyższą cenę.
Ale na runku regli do quadów już sobie nie mogą na to pozwolić mimo że do quadów HW robi świetne regulatory. I mimo tego HW nie jest wcale droższy od najtańśzych chińczyków. Dlaczego? A dlatego że quadowcy mają w dupie pozycję marki czy ładny wygląd, produkt jest natychmiast weryfikowany w testach i jest przez rynek odrzucany lub rozchwytywany a dorzucenie do 2 dolców do ceny spowoduje że będzie rzadko kupowany bo konkurencja też nie śpi i nie jest gorsza, a rynek jest wielokrotnie większy od regli do helikopterów i samolotów więc warto go nie stracić.