Regulacja obrotami silnika
: 11 sie 2017, o 17:21
Witam
Posiadam problem z regulacją obrotami silnika. Mianowicie po podłączeniu silnika z regulatorem i odbiornikiem nie uzyskuje regulacji od zera do max, tylko od 2,07 [v] do 4,17 [v].
Korzystam z następujących części:
- Sterownik silników DC - TB6612FNG
- Odbiornik FlySky FS-iA10B 10CH
- Silnik DC 3,7-4,2V https://abc-rc.pl/silniki-mini-dron-716-smigla
- Aparartura FlySky FS-i6X ( niedawno kupiłem i jeszcze wszystkiego nie wiem )
- AKUMULATOR LIPO 1000 mah 3s 11,1V 20C JST
http://allegro.pl/bateria-akumulator-li ... ule_id=201
5v zasilam ze starej ładowarki do telefonu
Wszystko połączone jest na płytce stykowej, schemat tak jak na zdjęciu.
Akumulator co prawda ma 11,1 [v] ale w ustawieniach odbiornika RX SETUP -> SERVOS FREQ ustawiłem 185. Posiadając takie ustawienia wpiąłem woltomierz zamiast silnika i otrzymałem regulacje od 2,07 [v] do 4,17 [v]. Gdy ten parametr zwiększę napięcie też się zwiększa. A poza tym silnik pracujący na min czyli 2,07 [v] pracuje dobrze tylko się grzeje, ale gdy jest na maksymalnych obrotach to chwilę jest dobrze a potem go dusi . Jak rozwiązać te problemy to nie wiem .
Posiadam problem z regulacją obrotami silnika. Mianowicie po podłączeniu silnika z regulatorem i odbiornikiem nie uzyskuje regulacji od zera do max, tylko od 2,07 [v] do 4,17 [v].
Korzystam z następujących części:
- Sterownik silników DC - TB6612FNG
- Odbiornik FlySky FS-iA10B 10CH
- Silnik DC 3,7-4,2V https://abc-rc.pl/silniki-mini-dron-716-smigla
- Aparartura FlySky FS-i6X ( niedawno kupiłem i jeszcze wszystkiego nie wiem )
- AKUMULATOR LIPO 1000 mah 3s 11,1V 20C JST
http://allegro.pl/bateria-akumulator-li ... ule_id=201
5v zasilam ze starej ładowarki do telefonu
Wszystko połączone jest na płytce stykowej, schemat tak jak na zdjęciu.
Akumulator co prawda ma 11,1 [v] ale w ustawieniach odbiornika RX SETUP -> SERVOS FREQ ustawiłem 185. Posiadając takie ustawienia wpiąłem woltomierz zamiast silnika i otrzymałem regulacje od 2,07 [v] do 4,17 [v]. Gdy ten parametr zwiększę napięcie też się zwiększa. A poza tym silnik pracujący na min czyli 2,07 [v] pracuje dobrze tylko się grzeje, ale gdy jest na maksymalnych obrotach to chwilę jest dobrze a potem go dusi . Jak rozwiązać te problemy to nie wiem .