Mały test - Racerstar BR2212 930KV

Jak nie podepniesz to nie zaiskrzy.
Awatar użytkownika
czarobest
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 22
Rejestracja: 09-09-2017
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 1 raz
Podziękowano: 5 razy

Postautor: czarobest » 28 gru 2017, o 18:33

Cześć, skoro i tak wykonałem test dla siebie to przy okazji podzielę się nim z innymi :).

Przyszedł do mnie po długiej podróży przez Turcję silnik Racerstar BR2212 930KV z Banggood, bardzo tani silnik... Co dziwne z moich testów (tak wiem, niedokładnych :)) wynika że producent wcale tak bardzo nie kłamie w opisie.



Silnik moim zdaniem wygląda dobrze (ale nie o to chodzi) :D, mogę powiedzieć że moim zdaniem lepiej wyważony niż np. mój pierwszy modelarski silnik Redoxa za którego zapłaciłem ponad dwa razy więcej..
ObrazekIMGP0134 by czarobest, on Flickr

Podoba mi się dostarczenie piasty razem z silnikiem, spełnia ona swoje zadanie i nie musiałem kupować żadnej innej.
ObrazekIMGP0131 by czarobest, on Flickr

Kabelki niestety cieniutkie... A izolacja bardzo słaba - chodzi mi o to że jest sztywna i taka jakby plastikowa.
ObrazekIMGP0133 by czarobest, on Flickr

Jeśli chodzi o wnętrze, generalnie się nie znam więc nie wypowiadam się :). Pewnie mógłby być dokładniej nawinięty.

ObrazekIMGP0136 by czarobest, on Flickr
ObrazekIMGP0137 by czarobest, on Flickr





Na filmie można posłuchać (mam nadzieję, że słychać) łożysk i samemu ocenić jak jest w pewnym stopniu, mogę powiedzieć, że po wczorajszym pierwszym locie z tym silnikiem w modelu mniej hałasuję niż na tej "hamowni".





Producent podaje w tabelce ciąg ze śmigłem 10x6 na poziomie 660 gramów przy prądzie 9.8A. Przy moim pomiarze wyszło (z takim samym śmigłem) około 630 gramów przy prądzie około 10A. Biorać pod uwagę niedokładność przy moich pomiarach chyba i tak jest dobrze, jeszcze lepiej jest ze śmigłem 11x6, ciąg około 700 gramów przy prądzie 11A.



Moim zdaniem za te pieniądze jest naprawdę dobrze :D.

Wczoraj przy oblocie Yaka silnik radził sobie dobrze pomimo tego, że bardzo wiało ciągnął model pod wiatr bardzo dobrze. Podzielę się filmikiem z Yakiem jak tylko polatam w ładniejsza pogodę :).
Mój kanał YouTube (moje modele, loty, itp) https://www.youtube.com/user/TheCzarobest
Pozdrawiam ;)
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19686
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 28 gru 2017, o 22:19

Fajny test :)
Poprawiłem link z filmem.

Jakbyś miał jeszcze jakieś silniki koniecznie dawaj!
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 28 gru 2017, o 22:24

Szerokość tej deski może nie być bez znaczenia
Helikoptery
Awatar użytkownika
czarobest
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 22
Rejestracja: 09-09-2017
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 1 raz
Podziękowano: 5 razy

Postautor: czarobest » 29 gru 2017, o 10:15

wojtekr pisze:Szerokość tej deski może nie być bez znaczenia


Bardzo możliwe, niestety ciężko mi było znaleźć coś odpowiedniejszego, a deseczki nie będę skracał bo była przydatna przy ogarnianiu OS MAXa 10 i mam nadzieje, że jeszcze do jakieś spalinki się przyda :) .
Może kiedyś dorobię się jakieś lepszej "hamowni" :D

miruuu pisze:Fajny test :)
Poprawiłem link z filmem.

Jakbyś miał jeszcze jakieś silniki koniecznie dawaj!


Dziękuję, tak jak odpowiedziałem w komentarzu, możliwe że niedługo sprawdzę jeszcze Racestara BR2212 2200KV, tylko będę miał chyba tylko dwa śmigła do testów...
Mój kanał YouTube (moje modele, loty, itp) https://www.youtube.com/user/TheCzarobest
Pozdrawiam ;)

Wróć do „Silniki elektryczne i akcesoria”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości