Mały test - Racerstar BR2212 930KV
: 28 gru 2017, o 18:33
Cześć, skoro i tak wykonałem test dla siebie to przy okazji podzielę się nim z innymi
.
Przyszedł do mnie po długiej podróży przez Turcję silnik Racerstar BR2212 930KV z Banggood, bardzo tani silnik... Co dziwne z moich testów (tak wiem, niedokładnych
) wynika że producent wcale tak bardzo nie kłamie w opisie.
Silnik moim zdaniem wygląda dobrze (ale nie o to chodzi)
, mogę powiedzieć że moim zdaniem lepiej wyważony niż np. mój pierwszy modelarski silnik Redoxa za którego zapłaciłem ponad dwa razy więcej..
IMGP0134 by czarobest, on Flickr
Podoba mi się dostarczenie piasty razem z silnikiem, spełnia ona swoje zadanie i nie musiałem kupować żadnej innej.
IMGP0131 by czarobest, on Flickr
Kabelki niestety cieniutkie... A izolacja bardzo słaba - chodzi mi o to że jest sztywna i taka jakby plastikowa.
IMGP0133 by czarobest, on Flickr
Jeśli chodzi o wnętrze, generalnie się nie znam więc nie wypowiadam się
. Pewnie mógłby być dokładniej nawinięty.
IMGP0136 by czarobest, on Flickr
IMGP0137 by czarobest, on Flickr
Na filmie można posłuchać (mam nadzieję, że słychać) łożysk i samemu ocenić jak jest w pewnym stopniu, mogę powiedzieć, że po wczorajszym pierwszym locie z tym silnikiem w modelu mniej hałasuję niż na tej "hamowni".
Producent podaje w tabelce ciąg ze śmigłem 10x6 na poziomie 660 gramów przy prądzie 9.8A. Przy moim pomiarze wyszło (z takim samym śmigłem) około 630 gramów przy prądzie około 10A. Biorać pod uwagę niedokładność przy moich pomiarach chyba i tak jest dobrze, jeszcze lepiej jest ze śmigłem 11x6, ciąg około 700 gramów przy prądzie 11A.
Moim zdaniem za te pieniądze jest naprawdę dobrze
.
Wczoraj przy oblocie Yaka silnik radził sobie dobrze pomimo tego, że bardzo wiało ciągnął model pod wiatr bardzo dobrze. Podzielę się filmikiem z Yakiem jak tylko polatam w ładniejsza pogodę
.

Przyszedł do mnie po długiej podróży przez Turcję silnik Racerstar BR2212 930KV z Banggood, bardzo tani silnik... Co dziwne z moich testów (tak wiem, niedokładnych

Silnik moim zdaniem wygląda dobrze (ale nie o to chodzi)


Podoba mi się dostarczenie piasty razem z silnikiem, spełnia ona swoje zadanie i nie musiałem kupować żadnej innej.

Kabelki niestety cieniutkie... A izolacja bardzo słaba - chodzi mi o to że jest sztywna i taka jakby plastikowa.

Jeśli chodzi o wnętrze, generalnie się nie znam więc nie wypowiadam się



Na filmie można posłuchać (mam nadzieję, że słychać) łożysk i samemu ocenić jak jest w pewnym stopniu, mogę powiedzieć, że po wczorajszym pierwszym locie z tym silnikiem w modelu mniej hałasuję niż na tej "hamowni".
Producent podaje w tabelce ciąg ze śmigłem 10x6 na poziomie 660 gramów przy prądzie 9.8A. Przy moim pomiarze wyszło (z takim samym śmigłem) około 630 gramów przy prądzie około 10A. Biorać pod uwagę niedokładność przy moich pomiarach chyba i tak jest dobrze, jeszcze lepiej jest ze śmigłem 11x6, ciąg około 700 gramów przy prądzie 11A.
Moim zdaniem za te pieniądze jest naprawdę dobrze

Wczoraj przy oblocie Yaka silnik radził sobie dobrze pomimo tego, że bardzo wiało ciągnął model pod wiatr bardzo dobrze. Podzielę się filmikiem z Yakiem jak tylko polatam w ładniejsza pogodę
