![Obrazek](http://img97.imageshack.us/img97/3810/dsc0006lb.jpg)
Wygląda jak zwykły Turnigy
Ale to nie jest zwykły Turnigy....
![Obrazek](http://img714.imageshack.us/img714/9359/dsc0007zg.jpg)
![Obrazek](http://img835.imageshack.us/img835/6070/dsc0009oh.jpg)
![Obrazek](http://img7.imageshack.us/img7/4828/dsc0008gpc.jpg)
Dostałem ten silnik od doświadczonego modelarza który się pasjonuje tym działem od wieków .
Silnik został od nowa nawinięty w gwiazde podwójnym drutem 1,0 5 zwoji i z 1100kv przeszedł na około 520kv i powinien wyciągnąc blisko 3KW tak wynika z testowych pomiarów.Dla porównania Pyro jest nawinięty w ten sam sposób lecz pojedyńczym drutem 1,2. Łożyska też od razu wymienione na lepsze , zresztą było oczywiste że przy rozebraniu oryginalne mogęą ucierpieć ,więc profilaktycznie lepiej wywalić.
Cel był taki by z taniego lecz dobrego już silnika uzyskać moc i jakość pracy równej silnikom z wyższej półki. O tym nikt nie mówi ale 99% pro pilotów na świecie nie stosują standartowych silników , nawet jeśli widać z daleka że to Pyro to w środku nie jest Pyro....
Narazie nie miałem okazji jeszcze na nim polatać ze względu na pogodę i brak czasu ale jestem bardzo ciekaw tej przeróbki , zdam relację jak tylko uda się dokonać pierwsze rejestracje loggerem .