wojtekr pisze:Wiktor pisze:W hk byly kiedys rpm-kv metery....moze jeszcze są
ooo, przecież ja taki mam
Jak coś, to nie chcę kupić i mógłbym sprzedać, ale nie mam
wojtekr pisze:Wiktor pisze:W hk byly kiedys rpm-kv metery....moze jeszcze są
ooo, przecież ja taki mam
aikus pisze:A tak jak o kupowaniu sprzedawaniu mówimy....
Moze bys klawisze Yamahy chciał kupić? Bo miałem do sprzedania, ale już nie mam...
Cholera wie bo kV mierzy się bez obciążeniaAdam12 pisze:Zagadka. Jakie kV ma ten silnik ? Pomiary na 60/65/70% thro. Przekładnia 11/131. 6S.
wojtekr pisze:Tak, ale nie wiadomo ile niższe
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
aikus pisze:Aha i jeszcze jedno: jeśli jest to np. silnik na 6s, to raczej nie mierz go podłączonego na 6s - są ludzie, którzy twierdzą, (i pewnie trochę mają racji) że rozkręcanie silnika do jego pełnych maksymalnych obrotów bez obciążenia nie jest dla niego najzdrowsze.
mwx pisze:Robiłem to wielokrotnie, żadne zło nie spotkało żadnego silnika.
mwx pisze:Wiedza dot. kv jest Ci zbędna. Ustaw doświadczalnie tak jak najlepiej Ci się lata i tyle.
mwx pisze:Wiedza dot. kv jest Ci zbędna. Ustaw doświadczalnie tak jak najlepiej Ci się lata i tyle.
Wróć do „Silniki elektryczne i akcesoria”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości