Model: HK 450 TT
FBL: BeastX
Motor: TGY 2223 3500
ESC: TGY Plush 40A
Telemetry: TM1000/DX8
Telemetry warn: 10.8V/3.6V PEAK
Normal
THR. Curve (5 point): 0-45-63-72-80
PIT. Curve (5 point): 30-40-50-75-100
Rhino 2250mAh 3s 30C

Gens Ace 2200mAh 3s 25C

Zippy Compact 2450mAh 3s 35C

Wnioski
Rhino- szybki czas ładowania i stosunkowo mała ilość prądu jest skutkiem zawyżonego C. Spadek napięcia następuje znacznie szybciej niż wyładowanie się akumulatora. Im mniejsze obciążenie tym będzie dłuższa praca do osiągnięcia napięcia minimalnego.
W przypadku IDLU UP zwiększenie poboru nie powoduje zwiększonego zużycia akumulatora tylko szybsze osiągnięcie napięcia minimalnego w peak’u.
Zippy Compact- właściwie wnioski są tu identyczne. Poza tym trafiły mi się dwa pakiety o dosyć różnych charakterystykach
Gens Ace- zwiększone C w porównaniu do konkurentów powoduje, że można uzyskać lepsze osiągi gdyż napięcie minimalne nawet w peak’ach jest osiągane z powodu rozładowania akumulatora a nie spadku jego wydajności w momentach przeciążenia. Widać to z resztą w przypadku porównania pojemności po ładowaniu.
Przy obecnych cenach w HK a co za tym idzie w Polsce osobiście wybrał bym Gens’a. W cenie jest to różnica parunastu złotych a w wydajności w mojej opinii znacznie większa.
Ważne jest też ostatni element. W przypadku firmy, która nie zaniża parametru C można mieć nadzieję, że jakość użytych ogniw jest lepsza, a co za tym idzie wiąże się to bezpośrednio z trwałością pakietu.
Opinie subiektywne, szacowany błąd pomiarów <10%.