Kowal pisze:Nie nazywajmy szamba perfumerią. Jak w każdym zawodzie, są różni ludzie oraz trzeba wiedzieć co się robi itd. A odpowiedzialność? Wy też w swojej robocie za coś odpowiadacie. Kierowca autobusu, niby wszyscy go oleają, a też ma na pace 200 osób....
Kowal pisze:Aikus, czemu 200 tonowego? 737 waży pusty niecałe 50T. Najdłuższa wersja waży 85 T maksymalnie.
aikus pisze:Ffffuck... nawet nie wiedziałem o tej katastrofie...
Wiesz Maćku, rozumiem Twoje rozgoryczenie, ale mimo to, primo mój prosty chłopski mózg jest sobie w stanie MNIEJ WIĘCEJ wyobrazić jakim wyzwaniem jest monitorowanie łożysk w przekładni planetarnej przy pomocy analizy wibracji, secundo, prosta wiara w to, że tam naprawdę siedzą łepscy ludzie.
Nam się wszystkim wydaje, że dużo wiemy i rozumiemy. Poniekąd mamy rację, ale oni - to inna liga.
Natomiast nie zmienia to oczywiście faktu, że taka katastrofa - żesz kurde.... No tak jakby nagle samolotowi skrzydła odpadły (a też się zdarzało, co tu dużo gadać).
SZOK.
omcKrecik pisze:Jeżeli te koła obiegowe faktycznie tak wyglądają jak na filmie, to chyba kogoś popierdoliło zdrowo. To musiało się rozsypać. Taką przekładnię - najwyższej odpowiedzialności przecież - inaczej należy konstruować,.
aikus pisze:Krecik, rozumiem Twoja frustrację ale sytuację o których piszesz to patologiczne wyjątki a nie norma.
aikus pisze:Inaczej w ogóle jako cywilizacja nie mielibyśmy robotów, elektrycznych samochodów, helikopterów, nie robilibyśmy przeszczepów serca i nie latalibyśmy w kosmos, a jednak to wszystko i wiele więcej się dzieje.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość