Artja pisze:Pól jest dużo, ale praktyka pokazuje że miejscówa musi spełniać kilka kryteriów
1. nieużytek lub łąka
2. główny kierunek pola lotów zorientowany na północ
3. miejsce na pasy/pas startowy
4. miejsce na parking i zaplecze
Otóż to.
Jakby jeszcze przy okazji w gratisie przyszła lepsza i całoroczna a nie sezonowa droga dojazdowa to można by powiedzieć, że nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.
(Fajnie by było w końcu móc przestać rozglądać się za samochodami które będą lepsze do jeżdżenia na lotnisko niż mój, mimo, że tak ogólnie to całkiem dobry wózek i w zasadzie nie planuję go zmieniać.)
Plus do tego dochodzi jeszcze geografia, w sensie, żeby nie za daleko od domu, bo jak daleko to żaden problem znaleźć tylko komu się będzie chciało jeździć, no i nie za blisko lotniska, bo - wiadomo.
I tak dochodzimy do wniosku, że pól jest sporo, ale jak zacząć się rozglądać i analizować wszystkie aspekty, to DOBRĄ miejscówkę znaleźć wcale nie jest łatwo.